Parole, parole, parole, czyli słów kilka o wystąpieniach publicznych
Cena : 600 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 900 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zapraszamy na warsztaty z Mirosławem Oczkosiem - trenerem, aktorem, specjalistą ds. wizerunku
>
Cele szkolenia :
- Doskonalenie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych treści, kontrolowania własnych zachowań oraz panowania nad uwag? i zainteresowaniem odbiorców.
- Rozwój osobistej wiarygodności, zaufania do siebie oraz pozytywnego, partnerskiego stosunku do odbiorców prezentacji.
Sposób realizacji :
- Ćwiczenia indywidualne i w parach,
- Ćwiczenia dykcyjne,
- Odgrywanie scenek, wyst?pienia na forum
- Ćwiczenia indywidualne z użyciem kamery video.
- Dokładne omówienie każdego wyst?pienia w kontekście wcześniej postawionych i realizowanych celów.
- Ćwiczenia oparte na przykładach z życia zawodowego.
Program :
Komunikacja werbalna, czyli co i jak mówić
- Plan i treść wypowiedzi
- Dobór słów oraz ton wypowiedzi
- Sposoby efektywnego przekazywania treści
Praca głosem
- Artykulacja
- Brzmienie /sposoby oddychania a brzmienie głosu/
- Akcentowanie, intonacja
- Usprawnianie aparatu mowy
Znaczenie mowy ciała oraz innych przekazów niewerbalnych
- Kontakt wzrokowy
- Prawidłowa postawa ciała i ustawienie prezentera w przestrzeni
- Pozycja siedz?ca i pozycja stoj?ca
- Ręce i gestykulacja a akcentowanie treści
- Nawyki gestykulacyjne
- Mimika
Budowanie własnego wizerunku w wyst?pieniach publicznych i prezentacjach
- Zasada pierwszego wrażenia i jego skutki w dalszym przebiegu prezentacji
- Jak świadomie kształtować pierwsze wrażenie?
- Jak budować wizerunek osoby sympatycznej, godnej zaufania oraz kompetentnej?
- Spójność języka ciała, tonu głosu i treści wypowiedzi jako podstawa dobrej autoprezentacji
- Kreowanie własnego wizerunku – dobór stroju do sytuacji
Techniki wywierania wpływu.
- Jak przejść od tego, co powiedziane do tego, co zaakceptowane?
- Psychologia prezentacji , czyli jak dotrzeć do każdego słuchacza. Jak rozpoznać każdy z typów
i jak dostosować do nich przekaz. - Język wyst?pień i prezentacji. Jak przekazywać informacje posługuj?c się pozytywnym językiem? Jakich słów negatywnych unikać?
Trener :
Mirosław Oczkoś - Trener, aktor, reżyser, specjalista ds.wizerunku
Trener prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne oraz konsultacje
z zakresu prezentacji, autoprezentacji, wyst?pień publicznych, kontaktów z mediami. Przeprowadza diagnozę predyspozycji indywidualnych. Rozwija umiejętności świadomego i profesjonalnego w mediach. Współorganizuje i prowadzi projekty typu development center, jak również szkolenia niestandardowe, wykorzystuj?ce działania teatralne i filmowe. Uczy stosowania technik aktorskich, pracy głosem (dykcja) w kontaktach. Jego programy zawieraj? kompleksowe rozwi?zania i przygotowuj? uczestników, nawet do najtrudniejszy prezentacji i wyst?pień publicznych. Prezentuje nowoczesny i niepowtarzalny styl prowadzenia szkoleń. Ma już tysi?ce zadowolonych uczestników.
- Trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla menedżerów, polityków, biznesmenów, psychologów. Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny, specjalista Public Relations w zakresie pracy z głosem i autoprezentacji.
- Wykładowca w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
w Warszawie, Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Współpracownik Centrum Informacji Europejskiej przy Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie. - Współtworzył programy i doradzał (z pozytywnym skutkiem) kandydatom
w kampaniach do Sejmu RP i na Prezydentów miast. - Był moderatorem w kilku konfliktach społecznych w dużych firmach produkcyjnych.
- Był dyrektorem zarz?dzaj?cym jednej z warszawskich agencji reklamowych.
Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny. - Współpracował z wieloma stacjami radiowymi m.in. Radio Manhattan Łódź, program
3 Polskiego Radia, Radio Kolor Warszawa, Radio Plus Warszawa. - Autor ksi?żek: „Abecadło mówienia”, „Sztuka poprawnej wymowy, czyli
o bełkotaniu i faflunieniu” oraz „Paszczodźwięki – mały poradnik dla wielkich mówców”. - Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Studia Podyplomowe Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
- Klienci: Bank PKO BP, BANK POCZTOWY S.A., BOMBARDIER S.A., Gaspol, Ernst & Young Polska , MIEDŹ, PKN ORLEN, KGHM POLSKA, POWSZECHNY DOM KREDYTOWY, BZ WBK, BPH TFI, HYDROBUDOWA Włocławek, LUKOIL, PEKAO S.A. (Pion Bankowości Korporacyjnej Deutsche Bank PBC, X-Trade Brokers S.A., MINISTERSTWO FINANSÓW, Ministerstwo Skarbu Państwa, NETIA S.A., Zwi?zek Banków Polskich, PTU SA.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Parole, parole, parole, czyli słów kilka o wystąpieniach publicznych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte