Parole, parole, parole, czyli słów kilka o wystąpieniach publicznych

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 600 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 900 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Zapraszamy na warsztaty z Mirosławem Oczkosiem - trenerem, aktorem, specjalistą ds. wizerunku

>

Cele szkolenia :

  • Doskonalenie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych treści, kontrolowania własnych zachowań oraz panowania nad uwag? i zainteresowaniem odbiorców.
  • Rozwój osobistej wiarygodności, zaufania do siebie oraz pozytywnego, partnerskiego stosunku do odbiorców prezentacji.

Sposób realizacji :

  • Ćwiczenia indywidualne i w parach,
  • Ćwiczenia dykcyjne,
  • Odgrywanie scenek, wyst?pienia na forum
  • Ćwiczenia indywidualne z użyciem kamery video.
  • Dokładne omówienie każdego wyst?pienia w kontekście wcześniej postawionych i realizowanych celów.
  • Ćwiczenia oparte na przykładach z życia zawodowego.

Program :

Komunikacja werbalna, czyli co i jak mówić

  • Plan i treść wypowiedzi
  • Dobór słów oraz ton wypowiedzi
  • Sposoby efektywnego przekazywania treści

Praca głosem

  • Artykulacja
  • Brzmienie /sposoby oddychania a brzmienie głosu/
  • Akcentowanie, intonacja
  • Usprawnianie aparatu   mowy

Znaczenie mowy ciała oraz innych przekazów niewerbalnych

  • Kontakt wzrokowy
  • Prawidłowa postawa ciała i ustawienie prezentera w przestrzeni
  • Pozycja siedz?ca i pozycja stoj?ca
  • Ręce i gestykulacja a akcentowanie treści
  • Nawyki gestykulacyjne
  • Mimika

Budowanie własnego wizerunku     w wyst?pieniach publicznych i   prezentacjach

  • Zasada pierwszego wrażenia i jego skutki w dalszym przebiegu prezentacji
  • Jak świadomie kształtować pierwsze wrażenie?
  • Jak budować wizerunek osoby sympatycznej, godnej zaufania oraz kompetentnej?
  • Spójność języka ciała, tonu głosu i treści wypowiedzi jako podstawa dobrej autoprezentacji
  • Kreowanie własnego wizerunku – dobór stroju do sytuacji

Techniki wywierania wpływu.

  • Jak przejść od tego,   co powiedziane do tego, co zaakceptowane?
  • Psychologia prezentacji , czyli jak dotrzeć do każdego słuchacza.   Jak rozpoznać każdy z typów
    i jak dostosować do nich przekaz.
  • Język wyst?pień i prezentacji. Jak przekazywać informacje posługuj?c się pozytywnym językiem? Jakich słów negatywnych unikać?

Trener :

Mirosław Oczkoś - Trener, aktor, reżyser, specjalista ds.wizerunku

Trener prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne oraz konsultacje
z zakresu prezentacji, autoprezentacji, wyst?pień publicznych, kontaktów z mediami. Przeprowadza diagnozę predyspozycji indywidualnych. Rozwija umiejętności świadomego i profesjonalnego w mediach. Współorganizuje i prowadzi projekty typu development center, jak również szkolenia niestandardowe, wykorzystuj?ce działania teatralne i filmowe. Uczy stosowania technik aktorskich, pracy głosem (dykcja) w kontaktach. Jego programy zawieraj? kompleksowe rozwi?zania i przygotowuj? uczestników, nawet do najtrudniejszy prezentacji i wyst?pień publicznych. Prezentuje nowoczesny i niepowtarzalny styl prowadzenia szkoleń. Ma już tysi?ce zadowolonych uczestników.

  • Trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla menedżerów, polityków, biznesmenów, psychologów. Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny, specjalista Public Relations w zakresie pracy z głosem i autoprezentacji.
  • Wykładowca w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
    w Warszawie, Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Współpracownik Centrum Informacji Europejskiej przy Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie.
  • Współtworzył programy i doradzał (z pozytywnym skutkiem) kandydatom
    w kampaniach do Sejmu RP i na Prezydentów miast.
  • Był moderatorem w kilku konfliktach społecznych w dużych firmach produkcyjnych.
  • Był dyrektorem zarz?dzaj?cym jednej z warszawskich agencji reklamowych.
    Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny.
  • Współpracował z wieloma stacjami radiowymi m.in. Radio Manhattan Łódź, program
    3 Polskiego Radia, Radio Kolor Warszawa, Radio Plus Warszawa.
  • Autor ksi?żek: „Abecadło mówienia”, „Sztuka poprawnej wymowy, czyli
    o bełkotaniu i faflunieniu” oraz „Paszczodźwięki – mały poradnik dla wielkich mówców”.
  • Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Studia Podyplomowe Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
  • Klienci: Bank PKO BP, BANK POCZTOWY S.A., BOMBARDIER S.A., Gaspol,   Ernst & Young Polska , MIEDŹ, PKN ORLEN, KGHM POLSKA, POWSZECHNY DOM KREDYTOWY, BZ WBK, BPH TFI, HYDROBUDOWA Włocławek, LUKOIL,   PEKAO S.A. (Pion Bankowości Korporacyjnej Deutsche Bank PBC, X-Trade Brokers S.A., MINISTERSTWO FINANSÓW, Ministerstwo Skarbu Państwa, NETIA S.A., Zwi?zek Banków Polskich, PTU SA.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!