Nowy marketing - Kiedy marki stają się mediami
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
20 najskuteczniejszych technik Content Marketing’u
>
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek chce stać się mediami i produkować treści (blogi, tekst, wideo, wirale, zdjęcia...). Oto 20 najskuteczniejszych technik marketingu treści, które pomagaj? wygenerować ruch w Google, ale też zrozumieć konsumentów, zbliżyć się do nich i, last but not least, sprzedawać więcej.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Do udziału zapraszamy przede wszystkim dyrektorów i specjalistów marketingu, PR i komunikacji, szefów firm, specjalistów od social media w firmie i właścicieli małych i średnich biznesów.
W programie:
- Dlaczego marketerzy inwestuj? coraz więcej w Content Marketing
- 5 największych korzyści z Content Marketingu
- 10 zasad skutecznego Content Marketingu
- 20 najskuteczniejszych technik Content Marketingu
Prowadz?cy :
Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Nowy marketing - Kiedy marki stają się mediami
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte