Monitoring mediów społecznościowych


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Zapraszamy na spotkanie „Monitoring Mediów Społecznościowych”. Tym razem porozmawiamy na temat sposobów monitorowania Social Media w działaniach marketingowych on-line.

 

>

Monitoring portali społecznościowych stanowi efektywne narzędzie, dzięki któremu można bezzwłocznie uzyskać informację o tym, czym ludzie obecnie się interesuj? i w razie potrzeby szybko zareagować.
Uczestnicy szkolenia zyskaj? wiedzę o możliwości monitorowania informacji od klientów, dotycz?c? pozycji swojej firmy oraz informacje dotycz?ce konkurencji.
Szczegółowy monitoring umożliwia śledzenie odzewu na nowe produkty i kampanie reklamowe oraz lepsze przewidywanie nowych trendów na rynku.

W programie szkolenia:

  1. Najważniejsze fakty z zakresu Social Media w Polsce
  2. TOP 10 marek w polskich serwisach społecznościowych
  3. TOP blogi i platformy blogowe w Polsce  
  4. Najważniejsze fakty o polskim internecie
  5. TOP 10 stron internetowych w Polsce
  6. Kierunki rozwoju sieci społecznościowych
  7. Monitoring Social Media – dlaczego warto
  8. Dyskusja

Do kogo skierowane jest szkolenie: do Dyrektorów Marketingu, Działów Prasowych, Komunikacji Zewnętrznej, Specjalistów i pracowników wymienionych obszarów oraz wszystkich osób prowadz?cych monitoring w internecie i Social Media.

Prowadz?cy :

Andrzej Kubalak – Kierownik Pionu Sprzedaży z NEWTON Media.

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin