Monitoring mediów społecznościowych
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Zapraszamy na spotkanie „Monitoring Mediów Społecznościowych”. Tym razem porozmawiamy na temat sposobów monitorowania Social Media w działaniach marketingowych on-line.
>
Monitoring portali społecznościowych stanowi efektywne narzędzie, dzięki któremu można bezzwłocznie uzyskać informację o tym, czym ludzie obecnie się interesuj? i w razie potrzeby szybko zareagować.
Uczestnicy szkolenia zyskaj? wiedzę o możliwości monitorowania informacji od klientów, dotycz?c? pozycji swojej firmy oraz informacje dotycz?ce konkurencji.
Szczegółowy monitoring umożliwia śledzenie odzewu na nowe produkty i kampanie reklamowe oraz lepsze przewidywanie nowych trendów na rynku.
W programie szkolenia:
- Najważniejsze fakty z zakresu Social Media w Polsce
- TOP 10 marek w polskich serwisach społecznościowych
- TOP blogi i platformy blogowe w Polsce
- Najważniejsze fakty o polskim internecie
- TOP 10 stron internetowych w Polsce
- Kierunki rozwoju sieci społecznościowych
- Monitoring Social Media – dlaczego warto
- Dyskusja
Do kogo skierowane jest szkolenie: do Dyrektorów Marketingu, Działów Prasowych, Komunikacji Zewnętrznej, Specjalistów i pracowników wymienionych obszarów oraz wszystkich osób prowadz?cych monitoring w internecie i Social Media.
Prowadz?cy :
Andrzej Kubalak – Kierownik Pionu Sprzedaży z NEWTON Media.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Monitoring mediów społecznościowych
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte