Wydarzenie wyjątkowe Patronat CCIFP
Mental Market Share w strategiach, czyli o konstrukcji CEPa
Cena : WYDARZENIE FIRMY STOWARZYSZONEJ W CCIFP
Prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorem.
PasséL'événement est terminé.
W branży marketingowej od ponad dekady popularyzowane jest podejście Evidence-Based, którego głównymi promotorami są reprezentanci Instytutu Ehrenberga-Bassa, z Byronem Sharpem na czele. Kluczowym celem komunikacji marketingowej jest budowa Dostępności Mentalnej (Mental Availability), której wskaźnikiem jest Mental Market Share. Badania potwierdzają, że MMS koreluje nie tylko ze lejkiem marketingowym, ale z również z udziałami w rynku.
W Publicis Groupe stworzyliśmy unikalną metodologię badawczą, której celem jest maksymalizacja MMS poprzez strategiczne zarządzanie Category Entry Points. Istotną zmianą, którą wprowadziliśmy jest zaawansowana analityka, pozwalająca łączyć dane deklaratywne dotyczące CEPów z danymi sprzedażowymi. Dzięki temu możemy nie tylko identyfikować dodatkowe źródła penetracji, ale również oceniać ich potencjał sprzedażowy.
Podczas 75 minutowego spotkania – ONLINE opowiemy, jak w praktyce określać, oceniać i wykorzystywać Category Entry Points, aby zwiększać Dostępność Mentalną.
Spotkanie będzie w języku polskim.
Webinar poprowadzą:
Bartosz Brennek, Strategy & Capability Director Zenith
Sebastian Szade, Managing Partner Strategy & Innovations Starcom
Maria Komendacka, Data Science & Programming Manager YOTTA
Serdecznie zapraszamy!
Mental Market Share w strategiach, czyli o konstrukcji CEPa
L'événement est terminé.