Media Relations w kryzysie
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Trzecie warsztaty z cyklu na temat zarządzania komunikacją w sytuacji kryzysowej.
>
Wstępny zarys zagadnień :
- media, nasz partner czy wróg?
- co wolno nam powiedzieć
- czego nie wolno nam mówić i robić
- przeprosiny
- charakter i język komunikacji kryzysowej
Prowadz?cy :
Magdalena Gębala-Karcz - Dyrektor Generalny FIRST Public Relations
Magdalena Gębala-Karcz pracuje w branży public relations od dziewięciu lat. Ukończyła studia magisterskie na wydziale Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Generalnego w agencji FIRST Public Relations. Zajmuje się pełnym zakresem działań komunikacyjnych: od doradztwa strategicznego, planowania działań PR, komunikacji kryzysowej poprzez PR korporacyjny, PR produktowy po komunikację wewnętrzn?. Doświadczenie w komunikacji kryzysowej zdobywała pracuj?c dla firm z branży transportowej, farmaceutycznej i telekomunikacyjnej. Od 2010 roku wykłada Komunikację Kryzysow? w Podyplomowym Studium Public Relations przy SGH
Damian Grabiński, Account Director
Od maja 2006 roku zwi?zany z agencj? First Public Relations. Obecnie na stanowisku Account Direcotra. Absolwent socjologii na SGGW oraz zarz?dzania projektami na SWPS. Pracował dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, transportu szynowego oraz odpadowej. Prowadzi szkolenia z zakresu wizerunku indywidualnego oraz wyst?pień publicznych. Specjalizuje się w zarz?dzaniu komunikacj? kryzysow? i budowaniu procedur kryzysowych w firmach. Swoje doświadczenie zdobywał pracuj?c m. in. z firmami takimi jak PKP Intercity, Belkin, DKV, Linksys, Cushman&Wakefield, NRW Invest, KDT, EnergoPlasma, Lafarge. Przez prawie dwa lata był rzecznikiem prasowym operatora telekomunikacyjnego Sferia.
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Media Relations w kryzysie
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte