Konkursy i loterie sms – aspekty prawne


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Organizacja konkursów i loterii sms to bardzo popularny wśród przedsiębiorców sposób na reklamę swoich produktów i usług oraz doskonałe narzędzie sprzedażowe. Aby odnieść sukces marketingowy i sprzedażowy, akcje powinny być bardzo dobrze przygotowane zarówno pod względem organizacyjnym jak i prawnym. Jak się jednak okazuje, sporządzenie poprawnego regulaminu nie jest rzeczą prostą.

 

>

Za niedozwolone zapisy w regulaminach UOKiK regularnie nakłada kary pieniężne na przedsiębiorców, dlatego też przed stworzeniem regulaminu, warto najpierw sprawdzić w rejestrze czy zaplanowane postanowienia nie figuruj? czasem w rejestrze klauzul niedozwolonych, aby nie narazić firmy, na wysokie kary pieniężne i kłopoty zwi?zane z nadszarpnięciem reputacji firmy.

Udział w seminarium to gwarancja zdobycia praktycznej wiedzy gotowej do wykorzystania w codziennej pracy.

Jak zgodnie z prawem zorganizować loterie lub konkurs sms-owy ?

  • Przepisy, o których należy pamiętać organizuj?c loterie i konkursy sms
  • W jakich sytuacjach loterie i konkursy mog? naruszać prawo ?
  • Jakie informacje powinien zawierać sms ?
  • Czy sms o loterii   / konkursie to SPAM ?
  • Loterie i konkursy a Zbiorowe Interesy Konsumentów. Polityka prezesa UOKiK
  • Omówienie bież?cego orzecznictwa w sprawie konkursów i loterii, odpowiedzialność przedsiębiorcy za naruszenie praw konsumentów

Seminarium poprowadzi Joanna Affre, Partner Zarz?dzaj?ca w Kancelarii prawnej Accreo Legal.

Prelegent :

Joanna Affre - adwokat, Partner Zarz?dzaj?ca Accreo Legal  

Od ponad 10 lat specjalizuje się w  szeroko rozumianym prawie konkurencji.

Doradza klientom z  branży FMCG, spożywczej, motoryzacyjnej, chemicznej, budowlanej oraz   sektorów mediów   i   reklamy, a   także prawa bankowego w  zakresie  kształtowania polityki dystrybucyjnej,  przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i  nadużywaniu pozycji dominuj?cej, fuzji i  przejęć, prawa konsumenckiego, a  także zwalczania nieuczciwej konkurencji. W  tym zakresie prowadzi audyty i  szkolenia dla przedsiębiorców, a  także reprezentuje klientów zarówno w  postępowaniach przed Prezesem UOKiK jak  i s?dami.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz  studiów podyplomowych z  zakresu nauk politycznych (IEP Strasbourg Francja), prawa wspólnotowego (Lyon III Francja) i  prawa konkurencji (King's College, Londyn, Wielka Brytania).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!