Konkursy i loterie sms – aspekty prawne
Cena : 200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Organizacja konkursów i loterii sms to bardzo popularny wśród przedsiębiorców sposób na reklamę swoich produktów i usług oraz doskonałe narzędzie sprzedażowe. Aby odnieść sukces marketingowy i sprzedażowy, akcje powinny być bardzo dobrze przygotowane zarówno pod względem organizacyjnym jak i prawnym. Jak się jednak okazuje, sporządzenie poprawnego regulaminu nie jest rzeczą prostą.
>
Za niedozwolone zapisy w regulaminach UOKiK regularnie nakłada kary pieniężne na przedsiębiorców, dlatego też przed stworzeniem regulaminu, warto najpierw sprawdzić w rejestrze czy zaplanowane postanowienia nie figuruj? czasem w rejestrze klauzul niedozwolonych, aby nie narazić firmy, na wysokie kary pieniężne i kłopoty zwi?zane z nadszarpnięciem reputacji firmy.
Udział w seminarium to gwarancja zdobycia praktycznej wiedzy gotowej do wykorzystania w codziennej pracy.
Jak zgodnie z prawem zorganizować loterie lub konkurs sms-owy ?
- Przepisy, o których należy pamiętać organizuj?c loterie i konkursy sms
- W jakich sytuacjach loterie i konkursy mog? naruszać prawo ?
- Jakie informacje powinien zawierać sms ?
- Czy sms o loterii / konkursie to SPAM ?
- Loterie i konkursy a Zbiorowe Interesy Konsumentów. Polityka prezesa UOKiK
- Omówienie bież?cego orzecznictwa w sprawie konkursów i loterii, odpowiedzialność przedsiębiorcy za naruszenie praw konsumentów
Seminarium poprowadzi Joanna Affre, Partner Zarz?dzaj?ca w Kancelarii prawnej Accreo Legal.
Prelegent :
Joanna Affre - adwokat, Partner Zarz?dzaj?ca Accreo Legal
Od ponad 10 lat specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie konkurencji.
Doradza klientom z branży FMCG, spożywczej, motoryzacyjnej, chemicznej, budowlanej oraz sektorów mediów i reklamy, a także prawa bankowego w zakresie kształtowania polityki dystrybucyjnej, przeciwdziałania porozumieniom antykonkurencyjnym i nadużywaniu pozycji dominuj?cej, fuzji i przejęć, prawa konsumenckiego, a także zwalczania nieuczciwej konkurencji. W tym zakresie prowadzi audyty i szkolenia dla przedsiębiorców, a także reprezentuje klientów zarówno w postępowaniach przed Prezesem UOKiK jak i s?dami.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu nauk politycznych (IEP Strasbourg Francja), prawa wspólnotowego (Lyon III Francja) i prawa konkurencji (King's College, Londyn, Wielka Brytania).
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu
Konkursy i loterie sms – aspekty prawne
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte