Komunikacja w internecie - w branży konstrukcyjno-budowlanej

Cena :
200 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Kolejne spotkanie z cyklu seminariów na temat komunikacji w internecie w poszczególnych branżach

 

>

Zapraszamy Państwa na spotkanie dotycz?ce komunikacji w internecie. Spotkanie przeznaczone jest dla firm z branży konstrukcyjno-budowlanej.

Pod wpływem cyfrowej rewolucji, dzięki blogom, mediom społecznościowym aplikacjom na smartfony i tablety i innym nowoczesnym narzędziom komunikacji,   marki mog? teraz być tam, gdzie ich klienci. O tym zjawisku i o tym, co i w jaki sposób marka może rozmawiać ze swoimi Klientami przez internet, będziemy dyskutować na naszym praktycznym spotkaniu. Zapoznaj? się Państwo z konkretnymi radami, case’ami, itp. którymi mog? się Państwo zainspirować w swojej pracy. Będziemy opierać się na konkretnych danych, trendach w danej branży, a także będziemy chcieli odpowiadać na Państwa pytania wynikaj?ce z doświadczenia zawodowego i Państwa aktualnej działalności.

Zakres tematyczny spotkania :

  • trendy w komunikacji marketingowej on line 2014
  • cele komunikacji marketingowej
  • narzędzia komunikacji marketingowej
  • najlepsze praktyki
  • co można zrobić własnymi siłami ?
  • ćwiczenia

Prowadz?cy :

Krzysztof Urbanowicz - Prezes agencji interaktywnej Mediapolis Interactive i agencji customowej Mediapolis. Odpowiedzialny za strategię obu agencji oraz tworzenie produktów i modeli biznesowych w obszarze marketingu internetowego, w tym Facebook Marketing. Pracował m. in. z firmami: TP SA, PKN Orlen, PGE, PGNiG, Unilever, Diageo (Smirnoff), Hortex. Poprzednio dyrektor na Europę Wschodni? międzynarodowej sieci doradczej Revsquare („McKinsey dla mediów”) i prezes internetowej spółki Index Copernicus, notowanej na New Connect. Doradzał ponad 30 mediom w Polsce (m. in. Polskapresse, Infor, Orkla Media) i we Francji (m. in. największy francuski dziennik „Ouest-France”) i w Szwajcarii (m. in. Edipresse).

Partner merytoryczny :

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!