Komunikacja przez telefon w języku francuskim
Cena : 275 PLN pracownicy firm stowarzyszonych, 375 PLN pozostałe osoby
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Intensywne, jednodniowe szkolenie z francuskiego specjalistycznego dla osób, które w szybki sposób chcą pogłębić swoje kompetencje językowe w zakresie prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych w języku francuskim.
>
Celem szkolenia jest:
- poprawa jakości komunikacji telefonicznej w jęz. francuskim
- usunięcie blokady językowej, pojawiaj?cej się w czasie rozmów telefonicznych przeprowadzanych w jęz. obcym
- zwiększenie płynności wypowiedzi
- opanowanie niezbędnych zwrotów telefonicznych
- wyeliminowanie złych praktyk językowych
- nabycie umiejętności reagowania w sytuacjach nieprzewidywalnych i trudnych
- kształtowanie wizerunku firmy poprzez jakość rozmów telefonicznych
W programie:
- Diagnoza problemów uczestników w kontekście prowadzenia rozmów tel. w jęz. francuskim
- Prezentacja i opanowanie niezbędnych zwrotów używanych na poszczególnych etapach rozmowy telefonicznej
- Zwroty, których bezwzględnie należy unikać
- Praca nad efektownym stylem rozmowy telefonicznej: ton głosu, dykcja, intonacja
- Technika aktywnego słuchania w rozmowie telefonicznej
- Zadawanie pytań, argumentowanie, posługiwanie się językiem pozytywów i korzyści
- Sporz?dzanie notatek z przeprowadzonej rozmowy telefonicznej
- Ustne raportowanie przełożonemu przebiegu przeprowadzonej rozmowy
- Różna tematyka przeprowadzanych rozmów telefonicznych
Wymagany minimalny poziom min. języka ogólnego: B1
Praca na zajęciach prowadzona jest w oparciu o skrypt zawieraj?cy materiały źródłowe, dokumenty maj?ce powszechne zastosowanie w biznesie, ćwiczenia oraz słowniki terminologii.
Na zakończenie nauki uczestnicy otrzymuj? certyfikat ukończenia szkolenia
Mapa dojazdu

Komunikacja przez telefon w języku francuskim
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte