Komunikacja korporacyjna w czasie zmian


CCIFP, Mokotowska 19, Warszawa

Cena :
200 pln netto + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 pln netto + 22% VAT - firmy niestowarzyszone

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Komunikacja korporacyjna zmienia się pod wpływem wielu czynników. Wszyscy konsumenci, a zwłaszcza Ci najbardziej aktywni komunikacyjnie, wymagaj? nie tylko dobrej jakości i ceny produktów i usług, ale oczekuj? też, że korporacje będ? odpowiedzialne społecznie i transparentne.

Dynamiczny rozwój nowych mediów internetowych powoduje, że o markach i firmach mówi się w społecznościach, które jeszcze dwa, trzy lata temu nie istniały. Pracownicy firm dzięki nowym mediom mog? stać się silnymi ambasadorami swoich pracodawców. Szybkie media internetowe, takie jak np. Twitter spowodowały, że sytuacje kryzysowe uzyskały now? dynamikę.

Dlaczego warto uczestniczyć w seminarium?

W trakcie seminarium eksperci Euro RSCG Sensors, wiod?cej agencji public relations należ?cej do globalnej sieci Euro RSCG, przedstawi? najnowsze trendy w komunikacji korporacyjnej w oparciu o case studies.

Uczestnicy seminarium poznaj? podstawowe założenia komunikacji korporacyjnej w nowej rzeczywistości i będ? mieli okazję zapoznać się z metodami i technikami, które mog? wykorzystać w komunikacji firm, dla których pracuj?.

Grupa docelowa:
Dyrektorzy działów komunikacji, PR,  samodzielni menedżerowie zajmuj?cy się komunikacj? i PR.

W programie:

1. Budowanie marki korporacyjnej w kontekście zmieniaj?cych się oczekiwań i zachowań konsumentów
• Prosument jako lider opinii wśród konsumentów
• Corporate Responsibility firmy: moda, globalny trend, czy konieczność?
• Strategia marki w mediach społecznościowych
• Jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych

2. Komunikacja wewnętrzna w służbie komunikacji korporacyjnej:
• Pracownik ambasadorem Twojej marki – skuteczne zaangażowanie pracowników a wizerunek zewnętrzny
• Szanse i zagrożenia wynikaj?ce z aktywności pracowników w mediach społecznościowych

3. Skuteczne zarz?dzanie sytuacjami kryzysowymi
• Kryzys jako czynnik wpływaj?cy na wizerunek we wszystkich grupach docelowych: klienci, partnerzy biznesowi, pracownicy
• Prawidłowe przygotowanie antykryzysowe
• Dynamika rozwoju sytuacji kryzysowych
• Czy można wyjść z kryzysu z korzyści? dla wizerunku?


Partner merytoryczny:

http://www.sensors.pl

Prelegenci:

 

Magdalena Majek
Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej

Siedem lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zwłaszcza w obszarze zarz?dzania reputacj?, CSR, komunikacji wewnętrznej oraz Employer Branding. Autorka licznych strategii i programów z zakresu komunikacji korporacyjnej i CSR, m.in. dla PZU SA, Volvo Auto Polska, Nestle, Ministerstwa Transportu, US Pharmacia, GlaxoSmithKline, SkyEurope, Reader’s Digest, a także Provident Polska oraz z zakresu komunikacji wewnętrznej, m.in. dla Grupy Fortis, ENEL-MED, Johnson & Johnson, ING Usługi Finansowe.  

 

Maciej Makuszewski
Senior Account Manager w Dziale Komunikacji Korporacyjnej
W branży PR od 5 lat, w tym w Euro RSCG Sensors od 2006 roku. Realizował projekty między innymi dla: PZU, AmRest, Kimberly-Clark, SigmaKalon Deco Polska, ING. Obecnie pracuje dla Fortis Banku Polska, Dominet Banku i Polskiej Grupy Energetycznej. Jest absolwentem katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na wydziale Ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.  

 

Michał Olbrychowski
Dyrektor Działu Business Communications

Dziewięć lat doświadczenia w public relations i mediach. W Euro RSCG Sensors odpowiedzialny za klientów korporacyjnych (głownie komunikację BtoB i kryzysow?). Autor strategii komunikacyjnych i programów public relations takich spółek jak Orco Property Group, ENEL-MED, EFL, LHI, Menolly. Doradzał także w zakresie komunikacji spółkom Johnson & Johnson, Sharp, Volvo, Grupa PZU SA, Internet Group. Zanim doł?czył do Euro RSCG Sensors kierował zespołem technology/BtoB w Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants Agency pracuj?c m.in. dla GE, IBM, Google, SAP. Prowadził wiele szkoleń m.in. z zakresu budowania relacji z mediami i komunikacji korporacyjnej. Wykładowca Akademii Komunikacji Marketingowej.    

 

Piotr Biernacki
Dyrektor Działu Relacji Inwestorskich

Dziewięć lat doświadczenia w investor relations i public relations; specjalizuje się w strategiach komunikacji spółek notowanych na giełdzie, a także w crisis investor relations. Track record w Euro RSCG Sensors oraz w poprzednich miejscach pracy obejmuje m.in. relacje inwestorskie dla spółek notowanych na GPW (ATM, DGA, Eurofaktor, Fortis Bank Polska, LPP, Orco Property Group, TelForceOne, W.KRUK, Z.Ch. „POLICE”), dla spółki notowanej na OMX i GPW (Silvano Fashion Group), projekty IPO, SPO i private placement (Anti, Energoinstal, GW Infor, InBook, P.A. Nova, Plast-Box, POL-AQUA, POZBUD T&R, Rafamet, TF SKOK, Variant). Prowadził liczne szkolenia z zakresu obowi?zków informacyjnych oraz relacji inwestorskich zarówno dla klientów agencji, jak również szkolenia otwarte (m.in. dla International Institute of Research, Centrum Europejskiego, Instytutu Rachunkowości i Podatków).    

Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.

Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.

Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Warunki płatności i uczestniczenia w seminarium do pobrania na dole strony.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!