Komunikacja korporacyjna w czasie zmian
Cena : 200 pln netto + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 pln netto + 22% VAT - firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
>
Komunikacja korporacyjna zmienia się pod wpływem wielu czynników. Wszyscy konsumenci, a zwłaszcza Ci najbardziej aktywni komunikacyjnie, wymagaj? nie tylko dobrej jakości i ceny produktów i usług, ale oczekuj? też, że korporacje będ? odpowiedzialne społecznie i transparentne.
Dynamiczny rozwój nowych mediów internetowych powoduje, że o markach i firmach mówi się w społecznościach, które jeszcze dwa, trzy lata temu nie istniały. Pracownicy firm dzięki nowym mediom mog? stać się silnymi ambasadorami swoich pracodawców. Szybkie media internetowe, takie jak np. Twitter spowodowały, że sytuacje kryzysowe uzyskały now? dynamikę.
Dlaczego warto uczestniczyć w seminarium?
W trakcie seminarium eksperci Euro RSCG Sensors, wiod?cej agencji public relations należ?cej do globalnej sieci Euro RSCG, przedstawi? najnowsze trendy w komunikacji korporacyjnej w oparciu o case studies.
Uczestnicy seminarium poznaj? podstawowe założenia komunikacji korporacyjnej w nowej rzeczywistości i będ? mieli okazję zapoznać się z metodami i technikami, które mog? wykorzystać w komunikacji firm, dla których pracuj?.
Grupa docelowa:
Dyrektorzy działów komunikacji, PR, samodzielni menedżerowie zajmuj?cy się komunikacj? i PR.
W programie:
1. Budowanie marki korporacyjnej w kontekście zmieniaj?cych się oczekiwań i zachowań konsumentów
• Prosument jako lider opinii wśród konsumentów
• Corporate Responsibility firmy: moda, globalny trend, czy konieczność?
• Strategia marki w mediach społecznościowych
• Jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
2. Komunikacja wewnętrzna w służbie komunikacji korporacyjnej:
• Pracownik ambasadorem Twojej marki – skuteczne zaangażowanie pracowników a wizerunek zewnętrzny
• Szanse i zagrożenia wynikaj?ce z aktywności pracowników w mediach społecznościowych
3. Skuteczne zarz?dzanie sytuacjami kryzysowymi
• Kryzys jako czynnik wpływaj?cy na wizerunek we wszystkich grupach docelowych: klienci, partnerzy biznesowi, pracownicy
• Prawidłowe przygotowanie antykryzysowe
• Dynamika rozwoju sytuacji kryzysowych
• Czy można wyjść z kryzysu z korzyści? dla wizerunku?
Partner merytoryczny:
Prelegenci:
Magdalena Majek | |
Maciej Makuszewski | |
Michał Olbrychowski | |
Piotr Biernacki |
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Warunki płatności i uczestniczenia w seminarium do pobrania na dole strony.
Mapa dojazdu
Komunikacja korporacyjna w czasie zmian
L'événement est terminé.