Komitet  •  Wydarzenie wyjątkowe Zarządzanie

Komitet Retail: praktyczne implikacje wdrożenia dyrektywy Omnibus. 1/3

Siedziba CCIFP lub ZOOM, Al. Jerozolimskie 93, 02-001, Warszawa, Polska
See on map

Język :
polski

Dla firm stowarzyszonych

Cena : Wydarzenie bezpłatne i skierowane do firm płacących składkę standard lub wyższą.

Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona.

Passé

L'événement est terminé.

Pierwsze z serii trzech spotkań Komitetu Retail ze specjalistami z Kancelarii Affre i Wspólnicy sp.k. nt. wdrożenia dyrektywy Omnibus

Rok 2022 r. obfituje w nowelizacje prawa wprowadzane przez unijne dyrektywy. Jedną z dużych zmian wprowadza tzw. dyrektywa Omnibus, która weszła w życie 28 maja br. Od tego czasu przedsiębiorcy muszą być gotowi na zmiany dotyczące m.in.:

  1. zamieszczania opinii o produktach,
  2. pokazywania cen promocyjnych,
  3. ‘dual quality’, czyli podwójnej jakości produktów oraz
  4. zasad dotyczących personalizowania cen.

Serdecznie zapraszamy na cykl 3 spotkań, na których prawnicy z Kancelarii Affre i Wspólnicy sp. k. omówią dla Państwa najważniejsze kwestie i odpowiedzą na Państwa ewentualne pytania.

Pierwsze spotkanie będzie poświęcone:

  • ogólnemu omówieniu powodów uchwalenia przepisów dyrektywy Omnibus oraz implementacji ich do polskich przepisów,
  • nowym zasadom zamieszczania opinii o produktach.

Zapraszamy serdecznie!

Rejestracja na drugie spotkanie z tej serii znajduje się TUTAJ.

Rejestracja na trzecie spotkanie z tej serii znajduje się TUTAJ


Komitet skierowany jest do firm, które płacą składkę na poziomie standard lub wyższą. Ponadto, firmy członkowskie pragnące należeć do jednego z Komitetów muszą prowadzić działalność zawodową związaną z tematami prac Komitetu.

Liczba miejsc dla firm doradczych jest ograniczona. 

Regulamin komitetów dostępny jest: TUTAJ

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!