Komitet • Wydarzenie wyjątkowe HR
Komitet HR Budowanie doświadczenia pracownika jako płaszczyzna współpracy HR z biznesem
Dla firm stowarzyszonych
Cena : Wydarzenie bezpłatne i skierowane do wszystkich firm płacących składkę standard lub wyższą.
Wydarzenie stacjonarne. Udział online możliwy dla firm spoza Warszawy.
PasséL'événement est terminé.
Zapraszamy na spotkanie Komitetu HR poświęcone zarządzaniu doświadczeniem pracownika (employee experience).
Niedobór pracowników, praca zdalna, cyfryzacja - te wyzwania stały się codziennością pracowników HR w Europie i wielu krajach świata. Wkraczające na rynek kolejne pokolenia pracowników oczekują, że w pracy będą zauważone, docenione i że będą nieustająco się rozwijać. Jak podołać takim wyzwaniom? Sposobów jest wiele, ale jeden szczególnie jest wart uwagi: zarządzanie doświadczeniem pracownika jako całościowe podejście do jego interakcji z przedsiębiorstwem, menedżerami i współpracownikami.
Dla kogo?
Doświadczenie pracownika buduje się w podobny sposób w firmach mniejszych i większych. Zapraszamy dyrektorów HR, HR biznes partnerów, osoby odpowiadające za budowanie kultury firmy, employer branding i nie tylko.
Czego się dowiesz?
- Czym jest doświadczenie pracownika (employee experience) i dlaczego dla Twojej firmy jest równie ważne jak doświadczenie klienta?
- Czy kompleksowe zarządzanie tym doświadczeniem jest korzystne dla firmy i dlaczego?
- Jaka jest rola HR a jaka rola biznesu w budowaniu doświadczenia pracownika?
Jakie korzyści wyniesiesz ze spotkania?
Gwarantujemy, że nie będziesz się nudzić. Nie będziemy opowiadać o kolejnych narzędziach. Będziemy zachęcać do krytycznego i systemowego myślenia. Powiemy także, dlaczego jakość doświadczenia pracownika ma wpływ na jego wydajność w pracy, a także na zdrowie. Zachęcimy także uczestników do dzielenia się pomysłami.
Warsztat poprowadzą:
Anna Gnoińska: Przedsiębiorczyni zaangażowana społecznie. Doświadczona menedżerka, zarządzała zmianą, HR i PR w branżach energetycznej, finansowej, medialnej i IT. Europejka z przekonania. Pasjonuje się przyszłością pracy, kompetencjami przyszłości, zieloną gospodarka i przywództwem kobiet.
Patrycja Rełkowska-Źrebiec: Partnerka w REVIT.HR. Doświadczona menedżerka, trenerka, mentorka. Zarządzała obszarami rekrutacji i rozwoju w spółkach polskich i międzynarodowych w branży przemysłowej. Kapitał ludzki nie ma dla niej tajemnic. Ma doświadczenie we wspieraniu rozwoju pracowników zarówno na najwyższych szczeblach zarządzania jak i w działach operacyjnych.
O REVIT.HR
REVIT.HR to odpowiedź na rosnące potrzeby przedsiębiorstw w zakresie tworzenia kultury korporacyjnej nastawionej na wyniki, motywowania pracowników dzięki wynagradzaniu za efekty pracy, elastyczności funkcjonowania połączonej ze świadomym zarządzaniem ryzykiem biznesowym.
To także odpowiedź na cyfryzację transakcyjnego HR i coraz silniejsze nastawienie na działania strategiczne w obszarze ludzkim, budującym znaczącą przewagę konkurencyjną. Doświadczony zespół doradców, silny operacyjny background, to wyróżnia nas spośród firm doradczych na europejskim rynku.
Zgodnie z naszymi wartościami: budujemy mosty a nie mury, nie boimy się technologii, dodajemy wartość firmie naszego klienta, ciągle się doskonalimy i zdobywamy nową wiedzę.
Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się na rzecz zapobiegania zamianom klimatu zarówno w naszej codziennej pracy, jak i w działalności społecznej na rzecz Fundacji 8Marca.
Przed zapisem na dane wydarzenie, prosimy zapoznać się z Regulaminem komitetów CCIFP:
Mapa dojazdu
Komitet HR Budowanie doświadczenia pracownika jako płaszczyzna współpracy HR z biznesem
L'événement est terminé.