Zapraszamy na spotkanie Komitetu HR poświęcone zarządzaniu doświadczeniem pracownika (employee experience).
Niedobór pracowników, praca zdalna, cyfryzacja - te wyzwania stały się codziennością pracowników HR w Europie i wielu krajach świata. Wkraczające na rynek kolejne pokolenia pracowników oczekują, że w pracy będą zauważone, docenione i że będą nieustająco się rozwijać. Jak podołać takim wyzwaniom? Sposobów jest wiele, ale jeden szczególnie jest wart uwagi: zarządzanie doświadczeniem pracownika jako całościowe podejście do jego interakcji z przedsiębiorstwem, menedżerami i współpracownikami.
Dla kogo?
Doświadczenie pracownika buduje się w podobny sposób w firmach mniejszych i większych. Zapraszamy dyrektorów HR, HR biznes partnerów, osoby odpowiadające za budowanie kultury firmy, employer branding i nie tylko.
Czego się dowiesz?
- Czym jest doświadczenie pracownika (employee experience) i dlaczego dla Twojej firmy jest równie ważne jak doświadczenie klienta?
- Czy kompleksowe zarządzanie tym doświadczeniem jest korzystne dla firmy i dlaczego?
- Jaka jest rola HR a jaka rola biznesu w budowaniu doświadczenia pracownika?
Jakie korzyści wyniesiesz ze spotkania?
Gwarantujemy, że nie będziesz się nudzić. Nie będziemy opowiadać o kolejnych narzędziach. Będziemy zachęcać do krytycznego i systemowego myślenia. Powiemy także, dlaczego jakość doświadczenia pracownika ma wpływ na jego wydajność w pracy, a także na zdrowie. Zachęcimy także uczestników do dzielenia się pomysłami.
Warsztat poprowadzą:
Anna Gnoińska: Przedsiębiorczyni zaangażowana społecznie. Doświadczona menedżerka, zarządzała zmianą, HR i PR w branżach energetycznej, finansowej, medialnej i IT. Europejka z przekonania. Pasjonuje się przyszłością pracy, kompetencjami przyszłości, zieloną gospodarka i przywództwem kobiet.
Patrycja Rełkowska-Źrebiec: Partnerka w REVIT.HR. Doświadczona menedżerka, trenerka, mentorka. Zarządzała obszarami rekrutacji i rozwoju w spółkach polskich i międzynarodowych w branży przemysłowej. Kapitał ludzki nie ma dla niej tajemnic. Ma doświadczenie we wspieraniu rozwoju pracowników zarówno na najwyższych szczeblach zarządzania jak i w działach operacyjnych.
O REVIT.HR
REVIT.HR to odpowiedź na rosnące potrzeby przedsiębiorstw w zakresie tworzenia kultury korporacyjnej nastawionej na wyniki, motywowania pracowników dzięki wynagradzaniu za efekty pracy, elastyczności funkcjonowania połączonej ze świadomym zarządzaniem ryzykiem biznesowym.
To także odpowiedź na cyfryzację transakcyjnego HR i coraz silniejsze nastawienie na działania strategiczne w obszarze ludzkim, budującym znaczącą przewagę konkurencyjną. Doświadczony zespół doradców, silny operacyjny background, to wyróżnia nas spośród firm doradczych na europejskim rynku.
Zgodnie z naszymi wartościami: budujemy mosty a nie mury, nie boimy się technologii, dodajemy wartość firmie naszego klienta, ciągle się doskonalimy i zdobywamy nową wiedzę.
Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się na rzecz zapobiegania zamianom klimatu zarówno w naszej codziennej pracy, jak i w działalności społecznej na rzecz Fundacji 8Marca.
Przed zapisem na dane wydarzenie, prosimy zapoznać się z Regulaminem komitetów CCIFP: