Klub Marketingu: Nowa generacja reklamy
>
Na spotkanie zaprosiliśmy dr hab. Rafała Krzysztofa Ohme – profesora SWPS, docenta Instytutu Psychologii PAN. Nasz ekspert zajmuje się problemem świadomości, emocji i zachowań konsumenckich.
Czytelnicy "Briefu" z pewności? znaj? publikacje dr Ohme na łamach tego pisma.
Dr Ohme w latach 1995-2002 odbywał staże naukowe w Stanford University i Kellogg Graduate School of Management. Członek EAESP, SPSP, APS, ASSC. Jest laureatem Nagrody Premiera RP, Prezydenta RP, Fundacji Nauki Polskiej, Stypendium Fulbrighta.
Jednym z tematów, jakie poruszymy podczas spotkania będzie tajemniczo brzmi?cy neuromarketing.
Klub Marketingu to wspólna inicjatywa Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej i Magazynu "Brief". Zapraszamy wszystkie osoby, które pracuj? w firmach stowarzyszonych w działach marketingu i komunikacji.
Jeśli s? Państwo szczególnie zainteresowani pewn? tematyk?, prosimy o informacje.
|
Mapa dojazdu
Klub Marketingu: Nowa generacja reklamy
L'événement est terminé.