Klub marketingu i PR
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Jak przygotować dobry brief ?
W jakim celu piszemy brief dla agencji? Jak pisać i briefować, aby otrzymać rzeczy najlepsze z możliwych? Zapraszamy na spotkanie, w trakcie którego spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czym jest dobry brief. Jakie elementy powinien zawierać? Będziemy omawiać pułapki i pokusy, które czyhaj? na osoby je pisz?ce. Używaj?c przykładów będziemy analizować błędy i dobre przykłady briefów.
DATA : czwartek, 11 lutego 2010, godz. 16:00 - 18:00
MIEJSCE: CCIFP, ul. Mokotowska 19, Warszawa
Spotkanie poprowadzi Grażyna Skarżyńska, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz wieloletni praktyk w zakresie komunikacji i marketingu. Na co dzień Partner i Dyrektor zarz?dzaj?cy agencji Albert Lumberjacker. |
Partner:
http://www.sar.org.pl
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 9 lutego 2010
Zapraszamy do dyskusji!
Mapa dojazdu
Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.