Klub marketingu i PR

Cena :
bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Jak przygotować dobry brief ?

 

W jakim celu piszemy brief dla agencji? Jak pisać i briefować, aby otrzymać rzeczy najlepsze z możliwych? Zapraszamy na spotkanie, w trakcie którego spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czym jest dobry brief. Jakie elementy powinien zawierać? Będziemy omawiać pułapki i pokusy, które czyhaj? na osoby je pisz?ce. Używaj?c przykładów będziemy analizować   błędy i dobre przykłady briefów.

DATA :           czwartek, 11 lutego 2010, godz. 16:00 - 18:00
MIEJSCE:     CCIFP, ul. Mokotowska 19, Warszawa

Spotkanie poprowadzi Grażyna Skarżyńska, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz wieloletni praktyk w zakresie komunikacji i marketingu.  Na co dzień Partner  i Dyrektor zarz?dzaj?cy agencji Albert Lumberjacker.


Partner:  

http://www.sar.org.pl

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

 

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 9 lutego 2010

Zapraszamy do dyskusji!

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!