Klub marketingu i PR
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Jak przygotować przetarg na agencję komunikacji marketingowej?
W jaki sposób zorganizować przetarg? O czym należy pamiętać i jak się do tego zabrać? Jakie kryteria wyznaczyć agencjom? Przygotowanie przetargu to umiejętność, któr? warto posi?ść. Źle przygotowana procedura może ci?gn?ć się miesi?cami bez satysfakcjonuj?cych rezultatów.
W trakcie spotkania omówimy :
? najczęstsze dylematy rozpisuj?cego przetarg
? etapy procesu przetargowego : od przygotowania się firmy do przetargu, po etap zamknięcia przetargu
? kodeks dobrych praktyk przetargowych SAR
? najczęściej popełniane błędy oraz ich wpływ na efekty przetargu
? czym jest przetarg z perspektywy agencji ?
DATA : czwartek, 20 kwietnia 2010, godz. 16:00 - 18:00
MIEJSCE: CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Spotkanie poprowadzi Grażyna Skarżyńska, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz wieloletni praktyk w zakresie komunikacji i marketingu. Na co dzień Partner i Dyrektor zarz?dzaj?cy agencji Albert Lumberjacker. |
Partner:
http://www.sar.org.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 16 kwietnia 2010.
Mapa dojazdu
Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.