Klub HR


CCIFP, Mokotowska 19

Cena :
Spotkanie jest bezpłatne (zarezerwowane tylko dla firm członkowskich) oraz odbędzie się w języku polskim.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie klubu HR, którego tematem będzie:

OCENA KOMPETENCJI
PROCES PRZYNOSZĄCY SUKCES CZY ROZCZAROWANIE?


System oceny okresowej służy temu, aby w jak najbardziej wartościowy i optymalny sposób z zegarmistrzowsk? precyzj? wykorzystać potencjał ludzi w przedsiębiorstwie. Jest to jednolity mechanizm systematycznej oceny okresowej pracowników firmy, który po zastosowaniu sprawia, że łatwo jest ukierunkować pracowników, ażeby realizowali planowane cele, a także osi?gali jeszcze lepsze wyniki w swoich działaniach. Jednak bardzo często po pewnym czasie od wprowadzenia systemu ocen okresowych okazuje się , że nie spełnia on określonej funkcji, a co gorsza nie przynosi oczekiwanych efektów. Gdzie zatem tkwi przyczyna błędu? Czy w samym procesie, czy może w jego otoczeniu?

Na te oraz inne pytania podejmiemy dyskusję podczas spotkania, przeznaczonego dla osób, które w swojej codziennej pracy bior? udział w podejmowaniu decyzji w zakresie wprowadzania ocen okresowych pracowników lub przeprowadzaj? rozmowy oceniaj?ce.

Dlatego zapraszamy na spotkanie pracowników działów personalnych, działów szkoleń i rozwoju, a także managerów, dyrektorów personalnych, właścicieli firm, którzy stoj? przed podjęciem decyzji o wdrożeniu systemu ocen okresowych w swoich organizacjach b?dź już go wdrożyli.

Poprzez merytoryczn? dyskusję będziecie państwo wiedzieć:
•Jak doskonale wykorzystać potencjał kadrowy w swojej firmie;
•Jak szybko poprawić jakość pracy;
•Jakie informacje będ? wam potrzebne do planowania i prowadzenia prawidłowej polityki personalnej;
•Jak prawidłowo i dokładnie określać potrzeby szkoleniowe.

Punkty programu:
•Rola systemu ocen okresowych pracowników w organizacji – wprowadzenie do tematu
•Tworzenie opisów kryteriów ocen w praktyce
•Zasady przeprowadzania rozmowy z pracownikiem
•Najczęściej popełniane błędy w ocenianiu i metody radzenie sobie z nimi
•Planowanie rozwoju zawodowego pracownika na podstawie wyników oceny

Dzisiejsze czasy wymagaj? szybkich i skutecznych działań. Efektywne rozwi?zywanie problemów, rozumienie potrzeb pracowników, natychmiastowe reakcje – tego wymaga się z kolei od nas. Jako, że zazwyczaj pracujemy zespołowo, w grupie ludzi, najczęstszym problemem w realizacji zadań jest nieskuteczna komunikacja. Okazuje się, że żeby osi?gn?ć cele najpierw trzeba rozumieć siebie nawzajem – aktywnie słuchać i jasno tłumaczyć.

Celem naszego spotkania jest znalezienie sposobów na wzmocnienie jakości komunikacji ze współpracownikami w firmie. Co tak naprawdę oznacza aktywne słuchanie, jak zrozumiale przekazywać informacje, pomysły, idee? Jak dostosowywać swoj? komunikację do innych – czyli, jak rozmawiać z pracownikami, z kierownikami szczeblowymi, a jak z zarz?dem?

Klub poprowadz? eksperci z I D E S Consultants Polska: Aleksandra Królak – Menadżer ds. projektu, Robert Milczarek – Menadżer ds. szkoleń

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin