Język identyfikacji wizualnej

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Zadbaj o swoją markę, czyli jak skutecznie i w  sposób spójny posługiwać się językiem identyfikacji wizualnej marki ?

>

Jednym z podstawowych narzędzi kreowania wizerunku marki jest jej identyfikacja wizualna. Ale projektowanie marek wykracza dziś daleko poza zaprojektowanie logo. Najlepsze marki tworz? multisensoryczny język, który współgra z założeniami strategicznymi marki i wykorzystuje współczesne możliwości technologiczne. Wiedz? także kiedy jest czas na odświeżenia identyfikacji wizualnej, tak by marka pozostała atrakcyjna dla swoich odbiorców.  

Agenda warsztatu

Tożsamość marki, a identyfikacja wizualna

  • Brand, branding, brand identity – doprecyzowanie pojęć
  • Jak strategia marki przekłada się na jej warstwę wizualn??

Składniki identyfikacji wizualnej

  • Znak graficzny, logo i logotyp – na czym polega różnica
  • Budowa marki multisensorycznej – rola kolorystyki, typografii, stylu graficznego i werbalnego, kształtu, dźwięku, ruchu i zapachu
  • Przykłady   zastosowania identyfikacji wizualnej

Proces zmiany identyfikacji wizualnej (rebranding)

  • Lifting, ewolucja czy rewolucja – co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem zmiany marki
  • Proces rebrandingu krok po kroku: case study rebrandingu polskiej firmy
  • Pułapki zwi?zane ze zmian? identyfikacji wizualnej

Trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnych

Warsztat jest skierowany do menedżerów marketingu i PR z firm i korporacji, których interesuje temat zarz?dzania mark? firmow? i /lub planuj? proces zmiany identyfikacji wizualnej w najbliższym czasie.

W trakcie dnia przewidziany jest wspólny lunch.

Osoba prowadz?ca warsztaty :

Arkadiusz Łoś - Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge Warszawa

Doświadczony strateg marketingowy. Od 2009 roku pracuje w Dragon Rouge, międzynarodowej agencji projektowania marek i innowacji, gdzie odpowiada za kompleksowe projekty budowania, repozycjonowania i rebrandingu marek. Dba o to by strategia marki znajdowała właściwe odzwierciedlenie w designie. Wcześniej pracował w agencji interaktywnej Tribal DDB, agencji reklamowej DDB Warszawa oraz współtworzył Corporate Profiles Consulting, agencję marketingu strategicznego, gdzie ostatnio pracował i lider jednego z  zespołów konsultantów.

Pracował m.in. dla, Lukas Banku, Eurobanku, Orange, Warty, Leroy Merlin, Providenta, Banku BPH Grupy Żywiec, Sygnity, Onetu, Grupy Topex, PGNiG, Gras Savoye, Ghelamco, Edenred i innych

Wykłada w Szkole Strategii Marki oraz Szkole Brand Design przy SAR. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Autor licznych artykułów w prasie branżowej i biznesowej.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!