Jaki jest polski konsument? - Klub Dyrektorów Marketingu
>
Polski konsument.
Jaki jest?
Jak ewoluował przez ostatnie lata?
Daleko mu - czy nie - do jego europejskiego kolegi?”
Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć podczas pierwszego spotkania w ramach Klubu Dyrektorów Marketingu Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce, współorganizowanego zMagazynem Marketingu i Sprzedaży Brief.
http://www.brief.pl
W ramach Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej w Polsce działa kilka Klubów Wymiany Doświadczeń Zawodowych, m.in. dla Dyrektorów Finansowych, Dyrektorów PR i HR. Tej wiosny chcielibyśmy rozpocz?ć nowy - marketingowy - cykl spotkań. Proponujemy formułę dyskusji z ekspertem. Sprawdziła się ona podczas innych nieformalnych spotkań klubowych.
Specjalnym gościem na pierwszym spotkaniu będzie Lech. C. Król, Creativ Group Head w agencji Euro RSCG Warsaw.
Uprzejmie prosimy o telefoniczne lub mailowe potwierdzenie zamiaru przybycia.
Spotkanie jest nieodpłatne i przeznaczone dla firm stowarzyszonych w CCIFP.
Mapa dojazdu
Jaki jest polski konsument? - Klub Dyrektorów Marketingu
L'événement est terminé.