Jak odnaleźć się w świecie nowoczesnych narzędzi marketingowych


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Język : polski

Cena :
bezpłatne

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Klub Marketingu : Podczas spotkania przedstawimy nowe trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych i filmów marketingowych, czyli narzędzia digital,  wykorzystywane w sprzedaży i marketingu. 

 

>

Podczas spotkania odpowiemy na pytania:

  • Jak określać swoje potrzeby?
  • Jakie narzędzia wybierać?
  • Jak odróżnić zachcianki od potrzeb i jak wybrać optymalne rozwi?zanie?  

Podpowiemy co ma wpływ na budżet, a na czym można zaoszczędzić. Podzielimy się doświadczeniem z audytów kosztowych dużych produkcji mediowych.

Zwrócimy uwagę na elementy ważne przy wyborze oferty i dostawcy.   

Spotkanie  będzie miało charakter warsztatowy. Zapraszamy managerów marketingu, działu zakupów, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup narzędzi promocyjnych/marketingowych.  

Umożliwimy uczestnikom wymianę doświadczeń oraz pochylimy się nad ich konkretnymi potrzebami, dziel?c się nasz? wiedz? i pomysłami.  

Dodatkowe uwagi:

W spotkaniu nie mog? brać udziału pracownicy agencji marketingowych. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.  

Osoby prowadz?ce :

Agnieszka Dolka-Bryndal - Bertek

W branży IT od 17 lat, wyróżniaj?c się kompleksowym, multidyscyplinarnym doświadczeniem, w którym ogromn? rolę odgrywaj? projekty zwi?zane z wprowadzeniem nowych-innowacyjnych produktów/usług na polski rynek. Jest managerem, który ł?czy kompetencje sprzedażowe, zarz?dzania projektami, analizy procesów biznesowych z dużym wyczuciem marketingowym

Marta Żarska - 5.ELEMENT

Socjolog z wykształcenia, producent z doświadczenia, filmowiec z powołania. Od 9 lat Marta prowadzi własn? firmę 5.ELEMENT,   która zajmuje się produkcj? filmow?. Główn? specjalizacj? firmy s? produkcje filmów korporacyjnych, wizerunkowych oraz filmy do kampanii internetowych. W swojej działalności Marta współpracuje z klientami z różnych branż   - m.in. farmaceutycznej, budowlanej czy finansowej, ł?cz?c swoje doświadczenie w marketingu oraz w produkcji filmowej. Absolwentka Socjologii oraz Zarzadzania (UW),   od kilku lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich jako koproducent filmów dokumentalnych młodych twórców.

Michał Piotrowski - ADVISORS

Absolwent wydziału Organizacji Sztuki Filmowej PWSFTViT w Łodzi. Jako producent oraz kierownik produkcji realizował produkcje reklamowe dla takich klientów jak Plus, Orange, TP, Grupa Żywiec, Żabka, BGK, Volkswagen, Ferrero, Play, mBank, Multibank, BP, Wild Bean Cafe, Makro. Nadzorował realizacje o budżetach od kilku tysięcy do kilku milionów złotych. Specjalista w dziedzinie audytu budżetów produkcji reklamowych.

Partnerzy merytoryczni :

        

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!