International Speed Business Mixer

Hotel InterContinental
Emilii Plater 49
00-125
Warszawa
Polska

Język : polski / angielski

Cena :
Wydarzenie bezpłatne dla firm stowarzyszonych. Rejestracja na wydarzenie oznacza zgodę na warunki przedstawione w regulaminie spotkania.
Dla firm nie będących członkami CCIFP koszt udziału w wydarzeniu wynosi 250 PLN + 23% VAT.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Serdecznie zapraszamy na warszawską edycję Speed Business Mixera aż 11 izb bilateralnych, który odbędzie się NA ŻYWO w hotelu InterContinental.

 

Dołącz do wyjątkowego spotkania networkingowego, dzięki któremu nawiążesz nowe kontakty w środowisku biznesowym skupionym wokół międzynarodowych izb bilateralnych oraz skorzystasz z możliwości dotarcia do potencjalnych klientów i przyszłych partnerów.

 

Czym jest Speed Business Mixer?

Speed Business Mixer to spotkanie umożliwiające każdemu uczestnikowi dotarcie ze swoją ofertą do bardzo szerokiego grona odbiorców. Każdy zarejestrowany uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branży*.

Podczas spotkania rozmówcy podzieleni są na grupy utworzone na podstawie wypełnionego wcześniej online formularza zgłoszeniowego. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów, które odbędzie przydzielony do danych grup podczas 3 sesji: w każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie ze swoim harmonogramem.

 

AGENDA  SPOTKANIA:

  • 17:30 – 18:00 Rejestracja uczestników
  • 18:00 – 18:30 Oficjalne otwarcie i debata
  • 18:30 – 20:00 SPEED BUSINESS MIXER
  • 20:00 – 21:30 Koktajl i networking

 

*Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.

Rejestracja na wydarzenie jest możliwa tylko poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Przed rejestracją na spotkanie prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem wydarzenia.

 

REGULAMIN SPOTKANIA:

  1. Z każdej firmy zainteresowanej spotkaniem może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części spotkania - Business Mixerze - może wziąć udział druga dodatkowa osoba z firmy.
  2. W dniu spotkania, po przybyciu każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z branży, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
  3. Uczestnicy zostaną podzieleni na maks. 10-osobowe grupy. W każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie z przedstawionym na wstępie indywidualnym harmonogramem. Ilość grup, w których uczestnik będzie mógł przedstawić własną firmę uzależniona będzie od ilości zgłoszeń.
  4. Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Organizatorzy nie gwarantują jednakże spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu.
  5. Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/ lub angielskim.
  6. Udział w spotkaniu dla reprezentantów firm stowarzyszonych jest bezpłatny.
  7. Koszt udziału w spotkaniu dla reprezentantów firm niestowarzyszonych  to 250 PLN +VAT.
  8. Od osób, które potwierdzą swoja obecność, ale nie wezmą udziału i nie odwołają go do dnia 4.11.2021, zostanie pobrana opłata w wysokości 250 PLN + VAT.
  9. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 4.11.2021.
  10. Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z oświadczeniem uczestnika, że nie jest osobą z objawami infekcji, na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. Obowiązek posiadania maseczki i środka do dezynfekcji rąk. 
  11. W przypadku odwołania wydarzenia w formie stacjonarnej z powodu siły wyższej, uczestnik otrzyma dane dostępu do wydarzenia w formie online. Zmianie ulegnie wtedy godzina wydarzenia – na godz. 13.00 – 15.00. Udział w wydarzeniu online jest nieodpłatny, w przypadku opłacenia uczestnictwa opłata zostanie zwrócona.

UWAGA!

  • Udział w spotkaniu mogą wziąć tylko osoby, które posiadają zaświadczenie o zaszczepieniu przeciwko COVID19 pełną dawką lub okażą negatywny wynik testu na COVID19, który był wykonany nie później niż 48 godzin przed spotkaniem.

 

 

Kontakt:

antonina.sobczak(@)ccifp.pl

 

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!