Informacje prasowe – skuteczne czy bezużyteczne?

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

>

Dziennikarze codziennie otrzymuj? od specjalistów PR dziesi?tki informacji prasowych. Wiele z  nich l?duje nieotwartych w koszu, a czas spędzony przez nas nad szlifowaniem perfekcyjnych komunikatów idzie na marne. Czy problem leży w narzędziu, w jego treści, formie, sprofilowaniu, dystrybucji, czy może zupełnie gdzieś indziej? Co zrobić by dziennikarze, nie czuli lęku przed porannym otwarciem skrzynek mailowych i wylewaj?cym się z nich wodospadem komunikatów? Jak w  efektywny sposób przekazać istotne, z punktu widzenia nadawcy, informacje mediom?

Jeśli szukasz inspiracji do lepszego wykorzystania narzędzia jakim jest informacja prasowa lub dopiero zaczynasz przygodę z PR-em i chciałbyś poznać jego specyfikę, zapraszamy na szkolenie i warsztat.

W trakcie spotkania omówimy takie tematy jak:

- Po co i dla kogo w ogóle piszemy informacje prasowe?
- Oczekiwania dziennikarzy wobec informacji prasowych.
- Złote zasady tworzenia komunikatów.
- Tekst vs graficzna prezentacja treści.
- Narzędzia przydatne w tworzeniu komunikatów i ich dystrybucji.

- Profilowanie komunikatów prasowych – klient a dziennikarz.
- Czy informację prasow? można zast?pić czymś innym?

- Social media a komunikaty prasowe.
- Jak i kiedy dystrybuować informacje prasowe, by nie l?dowały w koszu bez przeczytania?

Szkolenie poprowadz? Marcelina Cholewińska i Damian Grabiński z agencji FIRST Public Relations.

Marcelina Cholewińska - Dyrektor zarz?dzaj?ca FIRST Public Relations. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała dla klientów z branży telewizyjnej, dziecięcej, motoryzacyjnej, IT i lotniczej.   Specjalizuje się w  komunikacji korporacyjnej i produktowej. Przez pięć lat kierowała zespołem obsługuj?cym kanały Turner Broadcasting System: Cartoon Network, Boomerang, TCM i  CNN International. Była również odpowiedzialna za koordynację działań dla takich marek jak A+E Networks Poland (stacja HISTORY) czy Bandai. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Damian Grabiński -   Account Director w FIRST Public Relations. Szef zespołów obsługuj?cych klientów z branży transportowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Doświadczony w zarz?dzaniu projektami i zespołem m.in. dla takich klientów jak: PKP Intercity, China National Electric Engineering Co, Socrates Investment SA, Nitecki Acquisition oraz Panasonic. Ukończył studia magisterskie na wydziale Socjologii SGGW ze specjalności? Doradztwo i komunikowanie oraz podyplomowe studia na kierunku Psychologia i  Metodyka Zarz?dzania Projektami SWPS.

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!