Networking  •  Spotkanie i wymiana

European Business Mixer z krajami z regionu Europy Środkowej i Wschodniej

Język : angielski / francuski

Cena :
Bezpłatne dla firm stowarzyszonych CCIFP.
Wydarzenie online. Przed rejestracją prosimy o zapoznanie się z zasadami spotkania.

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

Zapraszamy na wirtualny Business Mixer, podczas którego spotykają się przedsiębiorcy stowarzyszeni we Francuskich Izbach na terenie Europy.

 

Szukasz nowych klientów lub partnerów biznesowych? A może chcesz powiększyć grono swoich dostawców lub podwykonawców? Jeśli  prowadzisz lub planujesz ekspansję na rynkach zagranicznych nie możesz przegapić tego wyjątkowego, bezpłatnego wydarzenia on-line. W jego trakcie będziesz miał okazję nawiązać relacje handlowe z firmami z Polski, Czech, Słowacji, Chorwacji, Węgier, Serbii i Rumunii, zrzeszonymi w lokalnych Izbach Francuskich

Otwórz się na nowe możliwości, wykorzystaj przynależność do CCIFP i zdobądź nowe kontakty biznesowe!

 

FORMUŁA

Każdy uczestnik zostanie przydzielony do kilku grup, utworzonych na podstawie wskazanych wcześniej preferencji*. W każdej z nich spotka się z 5 innymi osobami. Podczas jednej tury, uczestnik ma 3 minuty na prezentację swojej firmy, produktu i nawiązanie relacji z uczestnikami. Sesja w każdej grupie trwa ok. 20 minut. Po zakończeniu sesji, po komunikacie on-line i  informacji od moderatora, uczestnik przesiada się do wskazanego mu wcześniej kolejnego stolika. Jest to jedyna w swoim rodzaju formuła networkingowa pozwalająca w krótkim czasie zdobyć wiele kontaktów.

Po rejestracji na spotkanie, dzień przed wydarzeniem otrzymają Państwo link do platformy oraz indywidualny plan wirtualnych stolików, przy których w każdej turze zajmą Państwo miejsce.

Co zamiast wizytówek? Zamiast tradycyjnej wymiany wizytówek tym razem zachęcamy do uzupełnienia swojego profilu na platformie oraz do dołączenia do specjalnej, zamkniętej grupy na Linkedin, do której dostęp otrzymają Państwo wraz z potwierdzeniem udziału. Kontakty można będzie wymieniać również na chatcie w trakcie spotkania.

Agenda:

  • 12.30 – 12.00: Połączenie testowe, aktualizacja profilu na platformie (opcjonalnie)
  • 13.00 – 13.15: Oficjalne otwarcie
  • 13.15 - 15.30: Business Mixer przy wirtualnych stolikach (usadzenie według indywidualnego harmonogramu)

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami, szczegółowa instrukcja obsługi platformy zostanie również Państwu przekazana mailowo wraz z potwierdzeniem rejestracji.  

Spotkania prowadzone będą w języku angielskim.

Regulamin spotkania i informacje techniczne o platformie:

  • link do platformy zostanie przekazany uczestnikom na dzień przed wydarzeniem;
  • logowanie do platformy odbywa się najsprawniej poprzez przeglądarkę Chrome;
  • przed zalogowaniem się na stronie wydarzenia zaleca się sprawdzić w ustawieniach komputera, czy kamera i mikrofon są włączone i działają prawidłowo;
  • następnie należy kliknąć przycisk “ Sign in to join event”;
  • proszę wprowadzić swój adres e-mail, a następnie kliknąć przycisk “Continue”;
  • pojawi się okno, w którym należy wpisać swoje pełne imię i nazwisko oraz hasło składające się z co najmniej 6 znaków;
  • należy zaznaczyć pole “I agree to the terms and conditions” i kliknąć “joint event now”;
  • w następnym kroku należy kliknąć “I’m in a hurry, take me right into the event”;
  • po zalogowaniu znajdą się Państwo na platformie, gdzie widoczne są sześcioosobowe stoliki oznaczone u dołu numerami. Po lewej stronie ekranu widoczne są piętra - po zalogowaniu do platformy użytkownik trafia na 1wsze piętro. Jeżeli Państwa stolika nie ma na tym piętrze, proszę przejść na wyższe piętro wybierając je z panelu po lewej stronie ekranu.;
  • aby usiąść przy konkretnym stoliku, do którego są Państwo przypisani, klikamy dwa razy w dany stolik;
  • na dole ekranu znajdują się przyciski kontrolne - kamera, mikrofon, chat, udostępnianie ekranu, itp. - aby rozmawiać i widzieć gości należy włączyć kamerę i mikrofon;
  • podczas całego eventu mogą Państwo komunikować się na czacie ogólnym “chat”, gdzie wysyłać będziemy powiadomienia lub prywatnie poprzez wyszukanie konkretnego uczestnika “Participants” i kliknięcie w okno czatu.

 

ZOBACZ JAK WYGLĄDA PLATFORMA SPOTKANIA (VIDEO ANG)

UWAGA:

  • *Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
  • Zapraszamy 1 reprezentanta z firmy.
  • Od firm, które potwierdzą swoją obecność, a nie wezmą udziału i nie odwołają rejestracji do 48h przed wydarzeniem (tj. do 16 lutego br. do godz. 12.00), może zostać pobrana opłata w wysokości 200 PLN netto+VAT.

 

Organizatorzy

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!