CSR a kampanie społecznie zaangażowane

Cena :
500 pln / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 pln - firmy niestowarzyszone lub osoby prywatne

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>


Warsztaty poprowadz?:
Paweł Prochenko i Ireneusz Stankiewicz  
Fundacja Komunikacji Społecznej

Głos w dyskusji:
Piotr Czarnowski i Barbara Ryttel
First PR

Celem szkolenia jest doskonalenie procesu planowania strategii kampanii CRM z uwzględnieniem  zrównoważonego podejścia do osi?gania korzyści sprzedażowych i społecznej odpowiedzialności firmy. Przekazane zostan? informacje na temat tego, w jaki sposób planować przekaz kampanii aby był elementem dobrze rozumianego CSR firmy. Zaproszeni eksperci zaprezentuj? polskie i zagraniczne doświadczenia  w CRM.  

 

Dlaczego warto uczestniczyć ?

Uczestnicy nabęd? umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingu społecznie zaangażowanego w działaniach CSR oraz tworzenia skutecznych sprzedażowo strategii marketingu zaangażowanego społecznie.

 

Grupa docelowa:

Brand menagerowie, działy PR i działy marketingu dużych i średnich firm

 

W programie:

 

  1. Część teoretyczna: Kampanie w strategiach CSR – cele i możliwości
    • Marketing społeczny - zasady marketingu społecznego
    • Kampanie społeczne
    • Kampanie zaangażowane społecznie  
  1. Przedstawienie case’ów kampanii społecznych firm oraz kampanii CRM   
  1. Część praktyczna: Warsztat z planowania działań CRM (Cause Related Marketing)

 ?                 Definicja problemu społecznego

 ?                 Przedstawienie strategii z perspektywy firmy

 ?                 Powi?zanie produktu z tematem społecznym

 ?                 Określenie partnera NGO - przedstawienie jego korzyści


Notki biograficzne:

 

Paweł Prochenko – Trener szkoleń z zakresu marketingu społecznego, komunikacji społecznej oraz  reklamy społecznej. Pomysłodawca i współautor pierwszej w Polsce ksi?żki o reklamie społecznej. Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Fundacji Komunikacji Społecznej. Stypendysta programu studyjnego Departamentu Stanu USA poświęconego zagadnieniom marketingu społecznego. Wykładał w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Juror Festiwalu Reklamowego Crackfilm. Specjalista ds. komunikacji programu Rzeczpospolita Internetowa realizowanego przez Fundację Grupy TP i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju - UNDP. Ukończył marketing w Wyższej Szkole Zarz?dzania (Thames Valley University), socjologię na UW oraz studia licencjackie w Studium Antropologii Kulturowej na UW.    

 

Ireneusz Stankiewicz - Od 2001 roku zajmuje się tworzeniem i realizacj? kampanii społecznych. Szkoleniowiec i specjalista treningu interpersonalnego Laboratorium Psychoedukacji. Wykładowca w  Collegium Civitas, Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, na wydziale Psychologii UW oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Współtwórca i członek zarz?du Fabryki Komunikacji Społecznej. Absolwent psychologii. Współtwórca międzynarodowego badania "Wzory i Satysfakcje Życia w Wielkich Miastach" Polski Generalny Sondaż Społeczny, "Atrakcyjność Turystyczna Polski", Corprate Social Responsibility oraz badań efektywności wielu kampanii społecznych.  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób.

Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu datę szkolenia oraz nazwisko uczestnika.

Warunki płatności i uczestnictwa w szkoleniu >>>

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin