CSR a kampanie społecznie zaangażowane
Cena : 500 pln / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 pln - firmy niestowarzyszone lub osoby prywatne
PasséL'événement est terminé.
>
Warsztaty poprowadz?:
Paweł Prochenko i Ireneusz Stankiewicz
Fundacja Komunikacji Społecznej
Głos w dyskusji:
Piotr Czarnowski i Barbara Ryttel
First PR
Celem szkolenia jest doskonalenie procesu planowania strategii kampanii CRM z uwzględnieniem zrównoważonego podejścia do osi?gania korzyści sprzedażowych i społecznej odpowiedzialności firmy. Przekazane zostan? informacje na temat tego, w jaki sposób planować przekaz kampanii aby był elementem dobrze rozumianego CSR firmy. Zaproszeni eksperci zaprezentuj? polskie i zagraniczne doświadczenia w CRM.
Dlaczego warto uczestniczyć ?
Uczestnicy nabęd? umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingu społecznie zaangażowanego w działaniach CSR oraz tworzenia skutecznych sprzedażowo strategii marketingu zaangażowanego społecznie.
Grupa docelowa:
Brand menagerowie, działy PR i działy marketingu dużych i średnich firm
W programie:
- Część teoretyczna: Kampanie w strategiach CSR – cele i możliwości
- Marketing społeczny - zasady marketingu społecznego
- Kampanie społeczne
- Kampanie zaangażowane społecznie
- Przedstawienie case’ów kampanii społecznych firm oraz kampanii CRM
- Część praktyczna: Warsztat z planowania działań CRM (Cause Related Marketing)
? Definicja problemu społecznego
? Przedstawienie strategii z perspektywy firmy
? Powi?zanie produktu z tematem społecznym
? Określenie partnera NGO - przedstawienie jego korzyści
Notki biograficzne:
Paweł Prochenko – Trener szkoleń z zakresu marketingu społecznego, komunikacji społecznej oraz reklamy społecznej. Pomysłodawca i współautor pierwszej w Polsce ksi?żki o reklamie społecznej. Pomysłodawca, prezes i współwłaściciel Fundacji Komunikacji Społecznej. Stypendysta programu studyjnego Departamentu Stanu USA poświęconego zagadnieniom marketingu społecznego. Wykładał w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Juror Festiwalu Reklamowego Crackfilm. Specjalista ds. komunikacji programu Rzeczpospolita Internetowa realizowanego przez Fundację Grupy TP i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju - UNDP. Ukończył marketing w Wyższej Szkole Zarz?dzania (Thames Valley University), socjologię na UW oraz studia licencjackie w Studium Antropologii Kulturowej na UW.
Ireneusz Stankiewicz - Od 2001 roku zajmuje się tworzeniem i realizacj? kampanii społecznych. Szkoleniowiec i specjalista treningu interpersonalnego Laboratorium Psychoedukacji. Wykładowca w Collegium Civitas, Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, na wydziale Psychologii UW oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Współtwórca i członek zarz?du Fabryki Komunikacji Społecznej. Absolwent psychologii. Współtwórca międzynarodowego badania "Wzory i Satysfakcje Życia w Wielkich Miastach" Polski Generalny Sondaż Społeczny, "Atrakcyjność Turystyczna Polski", Corprate Social Responsibility oraz badań efektywności wielu kampanii społecznych.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. |
Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu datę szkolenia oraz nazwisko uczestnika.
Warunki płatności i uczestnictwa w szkoleniu >>>
Mapa dojazdu
CSR a kampanie społecznie zaangażowane
L'événement est terminé.