Adekwatny CSR, czyli pro+fit

CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
See on map

Język :
polski

Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

Non ouvert

Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte

Warsztaty na temat dopasowania strategii CSR do profilu biznesowego firmy

>

Adekwatny CSR to po prostu wspólne ze społecznościami marki szukanie i tworzenie wyróżników funkcjonalnych i emocjonalnych w łańcuchu dostaw i wartości marki. Odkryj więc kwestie społeczne i środowiskowe, na które Twoja marka wpływa swoim łańcuchem dostaw i wartości. A zniknie problem z odpowiedzi? na pytania, które nieraz zadaj? Ci inni: Co robisz? Po co jest Twoja firma? Przy okazji - po spotkaniu zgodzisz się z twierdzeniem, że "jedyn? odpowiedzialności? biznesu jest zwiększanie zysków".

Zajmiemy się takimi tematami jak :

  1. Planowanie długofalowe/strategiczne (Big Picture).
  2. Identyfikacja (Relevance).
  3. Formułowanie (Big Causes & beCause strategy).
  4. Wdrożenie (beCause Mix for the Big Cause).
  5. Ewaluacja (ROI - Return on ImPROvement?).
  6. Komunikacja zmiany (imPROvement - beCause story&storytelling).

Warsztat będzie podzielony na 3 części :

  1. Sesja inspiracji, czyli o tym, jak zmienia się komunikacja marek i firm z otoczeniem.
  2. Strategia planowania, formułowania i wdrażania strategii CSR w życie.
  3. Praca kreatywna w grupach.

Do kogo jest skierowane spotkanie?
Dla tych, którzy skrót CSR w opisie swojego stanowiska lub obowi?zków intuicyjnie rozumiej? jako... Causing Sustainable Relevance.

Dla tych, którzy chc?, żeby ich marka osi?gała przewagę dzięki strategii CSR, która poprawia ważne sprawy (causes) społeczno-środowiskowe, na które marka wpływa swoim łańcuchem dostaw i wartości. Dla tych, którzy chc? osi?gać profit z adekwatnego benefitu.

Osoby prowadz?ce :

Paweł Kudzia - pracował przy narodzinach różnych sektorów w Polsce. Był jednym z pierwszych korespondentów wojennych polskich mediów (przy okazji – chyba… najmłodszym), członkiem zarz?du i dyrektorem działu misji zagranicznych i pomocy natychmiastowej w Polskiej Akcji Humanitarnej, właścicielem agencji sponsoringowej, menadżerem ds. community w portalach internetowych, odpowiadał za CSR i PR w AmRest Holdings.

Jest konsultantem MSLGROUP ds. projektów CSR.

Paweł Kocoń - PR Manager MSLGROUP.   PRowiec z konkretnym sukcesem na koncie. Współtworzył i wypromował startup Fun in Design, który jest oceniany jako jeden z ciekawszych „młodych” pomysłów na biznes – wygrał m.in. Startup Fest 2012. Przed założeniem własnej firmy zwi?zany z Pracuj.pl, a także WARTĄ i Kredyt Bankiem, w których zajmował się komunikacj? wewnętrzn? i budowaniem wizerunku tych firm jako pracodawców. Paweł jest trenerem biznesu i prelegentem na wielu startupowych wydarzeniach. Prowadzi warsztaty z kreatywności

Partner merytoryczny :

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!