Adekwatny CSR, czyli pro+fit
Cena : 550 PLN + VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 750 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
Non ouvertZapisy na to wydarzenie nie są otwarte
Warsztaty na temat dopasowania strategii CSR do profilu biznesowego firmy
>
Adekwatny CSR to po prostu wspólne ze społecznościami marki szukanie i tworzenie wyróżników funkcjonalnych i emocjonalnych w łańcuchu dostaw i wartości marki. Odkryj więc kwestie społeczne i środowiskowe, na które Twoja marka wpływa swoim łańcuchem dostaw i wartości. A zniknie problem z odpowiedzi? na pytania, które nieraz zadaj? Ci inni: Co robisz? Po co jest Twoja firma? Przy okazji - po spotkaniu zgodzisz się z twierdzeniem, że "jedyn? odpowiedzialności? biznesu jest zwiększanie zysków".
Zajmiemy się takimi tematami jak :
- Planowanie długofalowe/strategiczne (Big Picture).
- Identyfikacja (Relevance).
- Formułowanie (Big Causes & beCause strategy).
- Wdrożenie (beCause Mix for the Big Cause).
- Ewaluacja (ROI - Return on ImPROvement?).
- Komunikacja zmiany (imPROvement - beCause story&storytelling).
Warsztat będzie podzielony na 3 części :
- Sesja inspiracji, czyli o tym, jak zmienia się komunikacja marek i firm z otoczeniem.
- Strategia planowania, formułowania i wdrażania strategii CSR w życie.
- Praca kreatywna w grupach.
Do kogo jest skierowane spotkanie?
Dla tych, którzy skrót CSR w opisie swojego stanowiska lub obowi?zków intuicyjnie rozumiej? jako... Causing Sustainable Relevance.
Dla tych, którzy chc?, żeby ich marka osi?gała przewagę dzięki strategii CSR, która poprawia ważne sprawy (causes) społeczno-środowiskowe, na które marka wpływa swoim łańcuchem dostaw i wartości. Dla tych, którzy chc? osi?gać profit z adekwatnego benefitu.
Osoby prowadz?ce :
Paweł Kudzia - pracował przy narodzinach różnych sektorów w Polsce. Był jednym z pierwszych korespondentów wojennych polskich mediów (przy okazji – chyba… najmłodszym), członkiem zarz?du i dyrektorem działu misji zagranicznych i pomocy natychmiastowej w Polskiej Akcji Humanitarnej, właścicielem agencji sponsoringowej, menadżerem ds. community w portalach internetowych, odpowiadał za CSR i PR w AmRest Holdings.
Jest konsultantem MSLGROUP ds. projektów CSR.
Paweł Kocoń - PR Manager MSLGROUP. PRowiec z konkretnym sukcesem na koncie. Współtworzył i wypromował startup Fun in Design, który jest oceniany jako jeden z ciekawszych „młodych” pomysłów na biznes – wygrał m.in. Startup Fest 2012. Przed założeniem własnej firmy zwi?zany z Pracuj.pl, a także WARTĄ i Kredyt Bankiem, w których zajmował się komunikacj? wewnętrzn? i budowaniem wizerunku tych firm jako pracodawców. Paweł jest trenerem biznesu i prelegentem na wielu startupowych wydarzeniach. Prowadzi warsztaty z kreatywności
Partner merytoryczny :
Mapa dojazdu

Adekwatny CSR, czyli pro+fit
Zapisy na to wydarzenie nie są otwarte