>
Relacje z mediami, czyli jak współpracować z dziennikarzami ?
Tylko dobre poznanie i zrozumienie mediów - ich potrzeb, charakteru pracy, sposobu działania wydawców, producentów i dziennikarzy - pozwala na skuteczne wykorzystanie mediów do naszych celów.
Pamiętajmy jednak, że media mog? być czasem niczym materiał wybuchowy. Współpracuj?c ze specjalistami, którzy znaj? ich oczekiwania i sposób działania, będ? z pewności? bardziej skłonni, by wykonać dla nas bardzo użyteczn? i dobr? pracę.
DATA: wtorek, 29 listopada 2011, godz.: 16:00 – 18:00
MIEJSCE: siedziba CCIFP, ul. Widok 8 (7 piętro), Warszawa
W trakcie spotkania omówimy:
? Współpraca z dziennikarzem – od czego zacz?ć i jak budować długotrwałe relacje?
? System pracy dziennikarzy i redakcji
? Jak inspirować dziennikarzy do podejmowania tematów zwi?zanych z nasz? firm?/mark?/produktem/usługami? Co i jak przygotować, by ich zachęcić do publikacji naszych materiałów?
? Co wolno nam w kontaktach z mediami, a czego bezwzględnie należy unikać?
? Sytuacje trudne w relacjach z mediami (sprostowania, wycofywanie materiału do publikacji, błędy w publikacjach na nasz temat, etc.)
Spotkanie poprowadz?:
Katarzyna Pawlikowska-Poleszak i Monika Bębnowska zagencji komunikacji marketingowej Garden Of Words. Notki biograficzne >>>
Partner merytoryczny:
http://www.gardenofwords.eu/
BRAK WOLNYCH MIEJSC
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu

29.11 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.