29.02 Nowoczesna komunikacja marketingowa


BRAK WOLNYCH MIEJSC

Cena :
CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Jak tworzyć idee, które odnios? sukces w nowych czasach?

Kreatywność to najbardziej wszechmocna siła w biznesie. Dzisiaj służy nam ona do tego by tworzyć idee, w które ludzie chc? się angażować, którymi chc? się bawić, które chc? podać dalej.    Idee, które ł?cz? ludzi z innymi ludźmi, a nie tylko ludzi z markami. Dzisiejsze czasy wymagaj? Social Creativity.

Zapraszamy do udziału w 4-godzinnym warsztacie na temat zasad tworzenia kreatywnego przekazu marketingowego, który poprowadzi Aleksandra Jurkiewicz, Dyrektor Strategii DDB oraz Marta Macke, Dyrektor Rozwoju Grupy DDB.

Dlaczego warto uczestniczyć?

W trakcie warsztatu przyjrzymy się kilku światowym kampaniom, które odniosły sukces w nowej, dynamicznie się zmieniaj?cej rzeczywistości i rozbierzemy je na czynniki pierwsze szukaj?c recepty na sukces w dzisiejszych czasach.

Odpowiemy na pytania:

  • Czy lepiej zmieniać postawy, czy zachowanie?
  • Czy opierać się na przekonaniach, czy na emocjach?
  • Jak stworzyć pomysł, którym ludzie będ? chcieli się dzielić?

Do kogo skierowane jest spotkanie?

Warsztaty skierowane s? do osób pracuj?cych w marketingu i komunikacji, które zajmuj? się tworzeniem przekazów marketingowych.

Warsztaty poprowadz?:Aleksandra Jurkiewicz, Dyrektor Strategii DDB

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i  marketingu w  Chartered Institute of Marketing. Wykładała na studiach podyplomowych z  psychologii reklamy na UW oraz uczy w Szkole Strategii Marki. Zarz?dza ośmioosobowym działem strategii agencji.

Marta Macke, Business Development Director CP DDB Group

Z agencj? DDB zwi?zana od 1997 roku. Zajmuje się koordynowaniem strategicznych planów wzrostu oraz PR grupy, na któr? składaj? się firmy: DDB Warszawa wraz Tribal DDB, agencja Addapter,  BNA, Corporate Profiles Consulting, Gutenberg Networks wraz z Cut Cut.

Partner merytoryczny:BRAK WOLNYCH MIEJSC------------------------------------------------------------------------------------------------

Warsztaty odbęd? się wył?cznie w  języku polskim.  Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. Prosimy o dokonanie płatności przed wydarzeniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin wydarzenia oraz nazwisko uczestnika.

Warunki płatności i uczestnictwa w  warsztatach >>>

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin