29.02 Nowoczesna komunikacja marketingowa
>
Jak tworzyć idee, które odnios? sukces w nowych czasach?
Kreatywność to najbardziej wszechmocna siła w biznesie. Dzisiaj służy nam ona do tego by tworzyć idee, w które ludzie chc? się angażować, którymi chc? się bawić, które chc? podać dalej. Idee, które ł?cz? ludzi z innymi ludźmi, a nie tylko ludzi z markami. Dzisiejsze czasy wymagaj? Social Creativity.
Zapraszamy do udziału w 4-godzinnym warsztacie na temat zasad tworzenia kreatywnego przekazu marketingowego, który poprowadzi Aleksandra Jurkiewicz, Dyrektor Strategii DDB oraz Marta Macke, Dyrektor Rozwoju Grupy DDB.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W trakcie warsztatu przyjrzymy się kilku światowym kampaniom, które odniosły sukces w nowej, dynamicznie się zmieniaj?cej rzeczywistości i rozbierzemy je na czynniki pierwsze szukaj?c recepty na sukces w dzisiejszych czasach.
Odpowiemy na pytania:
- Czy lepiej zmieniać postawy, czy zachowanie?
- Czy opierać się na przekonaniach, czy na emocjach?
- Jak stworzyć pomysł, którym ludzie będ? chcieli się dzielić?
Do kogo skierowane jest spotkanie?
Warsztaty skierowane s? do osób pracuj?cych w marketingu i komunikacji, które zajmuj? się tworzeniem przekazów marketingowych.
Warsztaty poprowadz?:Aleksandra Jurkiewicz, Dyrektor Strategii DDB
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i marketingu w Chartered Institute of Marketing. Wykładała na studiach podyplomowych z psychologii reklamy na UW oraz uczy w Szkole Strategii Marki. Zarz?dza ośmioosobowym działem strategii agencji.
Marta Macke, Business Development Director CP DDB Group
Z agencj? DDB zwi?zana od 1997 roku. Zajmuje się koordynowaniem strategicznych planów wzrostu oraz PR grupy, na któr? składaj? się firmy: DDB Warszawa wraz Tribal DDB, agencja Addapter, BNA, Corporate Profiles Consulting, Gutenberg Networks wraz z Cut Cut.
Partner merytoryczny:BRAK WOLNYCH MIEJSC------------------------------------------------------------------------------------------------
Warsztaty odbęd? się wył?cznie w języku polskim. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. Prosimy o dokonanie płatności przed wydarzeniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin wydarzenia oraz nazwisko uczestnika. |
Mapa dojazdu
29.02 Nowoczesna komunikacja marketingowa
L'événement est terminé.