27.01 Klub handlowca
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Znaczenie budowania relacji w sprzedaży
Celem spotkania będzie wymiana doświadczeń między uczestnikami i próba wspólnej odpowiedzi na pytania zwi?zane z rol? budowania relacji z klientami, w oparciu o przykłady "z życia wzięte", wiedzę i doświadczenie prowadz?cego oraz uczestników.
DATA: czwartek, 27 stycznia 2011
MIEJSCE: CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Odpowiemy sobie na następuj?ce pytania:
• Siła pierwszego wrażenia - jak rozpocz?ć rozmowę?
• Siła ciszy - mówić czy pytać?
• Jak zwracać się do Klienta: "Pan"/"Ty"?
• Czy istnieje "najlepszy produkt"? W jaki sposób zaprezentować ofertę?
• Jakie słowa maj? kluczowe znaczenie w sprzedaży, które z nich buduj? relację?
• Sprzedałeś....i co dalej? Jak dalej budować relacje?
Spotkanie poprowadzi Jacek Maliński, trener z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży. Nota biograficzna >>>
Partner merytoryczny:
http://www.bogaczlawendowski.pl
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do wtorku 25 stycznia 2011 na adres anna.silska@ccifp.pl
------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem klubu handlowca jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób zajmuj?cych się business developmentem oraz osób pracuj?cych w działach sprzedaży w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
27.01 Klub handlowca
L'événement est terminé.