25.05 Klub marketingu
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Jak kupuj? ludzie w XXI wieku?
Kluczem do sukcesu firmy jest odpowiedź na pytanie o to, w jaki sposób kupuj? konsumenci. Dlaczego wybieraj? t?, a nie inn? usługę? Z jakich powodów sięgaj? po określony produkt? I co ma wpływ na wielkość ich konsumpcji w danym momencie?
Te oraz inne kwestie zwi?zane ze strategiami zakupowymi klientów, dyskutować będziemy podczas majowego spotkania klubu marketingu. Zapraszamy osoby, które w swojej codziennej pracy zajmuj? się sprzedaż? produktów lub usług b2b i b2c oraz budowaniem relacji sprzedażowych.
DATA : wtorek, 25 maja 2010, godz. 16:00 - 18:00
MIEJSCE: CCIFP, ul. Widok 8 (7 piętro), Warszawa
Omówimy w jaki sposób:
? odczytywać oczekiwania klienta?
? dobierać argumentację sprzedażow??
? prezentować produkt lub usługę?
? konstruować przekaz promocyjny (katalog, ulotka, mail z ofert?, przekaz słowny)
Spotkanie poprowadzi Robert Milczarek, manager, trener biznesu i psycholog współpracuj?cy na co dzień z IDES Consultants Polska.
Partner:
-----------------------------
Celem spotkań klubu marketingu jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 20 maja 2010.
Mapa dojazdu
25.05 Klub marketingu
L'événement est terminé.