25.05 Klub marketingu

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Passé

L'événement est terminé.

>

Jak kupuj? ludzie w XXI wieku?

 

Kluczem do sukcesu firmy jest odpowiedź na pytanie o to, w jaki sposób kupuj? konsumenci. Dlaczego wybieraj? t?, a nie inn? usługę? Z jakich powodów sięgaj? po określony produkt? I co ma wpływ na wielkość ich konsumpcji w danym momencie?

 

Te oraz inne kwestie zwi?zane ze strategiami zakupowymi klientów, dyskutować będziemy podczas majowego spotkania klubu marketingu. Zapraszamy osoby, które w swojej codziennej pracy zajmuj? się sprzedaż? produktów lub usług b2b i b2c oraz budowaniem relacji sprzedażowych.

 

DATA :               wtorek, 25 maja 2010, godz. 16:00 - 18:00

MIEJSCE:         CCIFP, ul. Widok 8 (7 piętro), Warszawa

 

Omówimy w jaki sposób:

 ?               odczytywać oczekiwania klienta?

 ?               dobierać argumentację sprzedażow??

 ?               prezentować produkt lub usługę?

 ?              konstruować przekaz promocyjny (katalog, ulotka, mail z ofert?, przekaz słowny)

 

Spotkanie poprowadzi Robert Milczarek, manager, trener biznesu i psycholog współpracuj?cy na co dzień z IDES Consultants Polska.

 

Partner:


http://www.ides.com.pl
  

-----------------------------

 

Celem spotkań klubu marketingu jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

 

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 20 maja 2010.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!