21.10 Klub marketingu i PR
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Papier jako nośnik przekazu: współczesne trendy i tendencje
Społeczna odpowiedzialność biznesu zaczyna się od używania papieru pochodz?cego z recyclingu. Zapraszamy do dyskusji na temat najnowszych trendów zwi?zanych z papierem - nośnikiem informacji w marketingu, PR oraz komunikacji.
? Na jakim papierze drukować zaproszenia, ulotki, gazetki firmowe?
? Jakie s? współczesne trendy w papiernictwie i poligrafii stosowane w biznesie społecznie odpowiedzialnym?
Przedstawimy papiery ekologiczne, które wygl?daj? i zadrukowuj? się tak samo jak inne, ale ich zużycie ma znaczenie dla ochrony środowiska. Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy polscy konsumenci s? gotowi na dokonywanie świadomych zakupów papieru. Dodatkowo uczestnicy otrzymaj? broszurę / kompendium wiedzy nt. światowych certyfikatów papieru.
Spotkanie poprowadz?:Anna Dmochowska - PR Manager i Gabriela Hatłas - Product Manager ds. Papierów ozdobnych w Antalis Poland Sp. z o.o.
Zachęcamy do przyniesienia na spotkanie materiałów drukowanych u Państwa w firmie: broszur, katalogów, zaproszeń, wizytówek, itp.
" Pokaż mi na czym drukujesz, a powiem ci kim jesteś "
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
21.10 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.