21.09 Klub marketingu i PR
Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)
PasséL'événement est terminé.
>
Jak konsumenci postrzegaj? społecznie odpowiedzialne działania firm ?
W trakcie spotkania zaprezentowane zostan? wyniki pierwszej fali cyklicznego badania Panel CSR, dotycz?cego postrzegania społecznej odpowiedzialności firm i komunikacji w tym zakresie przez konsumentów. Badanie porusza również kwestię marketingu zaangażowanego społecznie (CRM), który polega na ł?czeniu celów sprzedażowych z realizacj? celów społecznych.
Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie o to, czy polscy konsumenci s? gotowi na CRM (cause related marketing – marketing zaangażowany społecznie). Dyskusja będzie wsparta przykładami działań firm w zakresie CSR i CRM.
DATA: wtorek, 21 września 2010
MIEJSCE: CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa
Spotkanie poprowadz?:
? Monika Probosz z Laboratorium Komunikacji Społecznej
? Ireneusz Stankiewicz i Paweł Prochenko, specjaliści w zakresie komunikacji społecznej i CRM
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 17 września 2010
http://www.badaniakomunikacji.pl/
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat. |
Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.
Mapa dojazdu
21.09 Klub marketingu i PR
L'événement est terminé.