21.09 Klub marketingu i PR

CCIFP, Widok 8, Warszawa
See on map

Cena : bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

Passé

L'événement est terminé.

>

Jak konsumenci postrzegaj? społecznie odpowiedzialne działania firm ?

 

W trakcie spotkania zaprezentowane zostan? wyniki pierwszej fali cyklicznego badania Panel CSR, dotycz?cego postrzegania społecznej odpowiedzialności firm i komunikacji w tym zakresie przez konsumentów.  Badanie porusza również kwestię marketingu zaangażowanego społecznie (CRM), który polega na ł?czeniu celów sprzedażowych z realizacj? celów społecznych.

 

Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie o to, czy polscy konsumenci s? gotowi na CRM (cause related marketing – marketing zaangażowany społecznie). Dyskusja będzie wsparta przykładami działań firm  w zakresie CSR i CRM.

 

DATA:                             wtorek, 21 września 2010

MIEJSCE:                   CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

 

Spotkanie poprowadz?:

 ?                 Monika Probosz z Laboratorium Komunikacji Społecznej

 ?                 Ireneusz Stankiewicz i Paweł Prochenko, specjaliści w zakresie komunikacji społecznej i CRM

 

Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 17 września 2010

http://www.badaniakomunikacji.pl/    

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Celem spotkań Klubu marketingu i PR jest umożliwienie wymiany kontaktów i doświadczeń zawodowych dla osób pracuj?cych w działach marketingu, komunikacji czy PR w firmach. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!