18.01 Aspekty prawne dotyczące reklamy
Cena : BRAK WOLNYCH MIEJSC. OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O KONTAKT MAILOWY. TERMIN DRUGIEJ EDYCJI PODAMY WKRÓTCE
PasséL'événement est terminé.
>
Potrzeba promocji to biznesowa oczywistość. Przekaz reklamowy został jednak poddany wielu ograniczeniom, których zadaniem jest pogodzenie tej potrzeby z prawem klientów do rzetelnej informacji.
Dlaczego warto uczestniczyć?
Znajomość podstawowych wymogów stawianych działalności reklamowej jest konieczności? dla wszystkich osób, które decyduj? o charakterze lub o treści przekazu reklamowego w firmach.
Naruszenie istniej?cych regulacji może bowiem rodzić poważne konsekwencje prawne - nie wył?czaj?c odpowiedzialności karnej. Z drugiej strony, świadomość istniej?cych norm pozwala lepiej przeciwdziałać przypadkom naruszenia własnych praw i interesów przez inne osoby, zwłaszcza konkurencję.
Celem seminarium jest przybliżenie uczestnikom podstawowych zasad prawa reklamy tak, aby mieli większe szansę na samodzieln? identyfikację zagrożeń zwi?zanych z działalności? reklamow?.
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy wszystkie osoby, które decyduj? o sposobie prowadzonej działalności promocyjnej, a w szczególności o treści przekazu reklamowego.
Seminarium dotyczy szefów działów marketingu, reklamy, promocji, PR i komunikacji lub innych osób odpowiedzialnych za działalność na tych polach. Zapraszamy również pracowników działów prawnych, którzy nie zawsze maj? na co dzień do czynienia z zagadnieniami prawa reklamy.
W programie:
1. Wprowadzenie - istotne regulacje
2. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji
? Wymogi uczciwej reklamy
? Reklama porównawcza
? Odpowiedzialność za naruszenie zasad uczciwej konkurencji w reklamie
3. Regulacje szczególne (reklama a prawa konsumenta, reklama farmaceutyków, reklama w mediach i product placement)
4. Reklama a inne chronione dobra
? prawa własności przemysłowej (znaki towarowe, wzory przemysłowe);
? dobra osobiste
5. Marketing bezpośredni i spam
6. Reklama jako utwór
? Istotne zasady i pojęcia prawa autorskiego (utwór, autorstwo, pola eksploatacji)
? Umowy o nabycie/stworzenie reklam: prawa i obowi?zki stron, najczęstsze błędy, praktyczne wskazówki
? Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich i sposoby jej ograniczenia
7. Case studies
8. Pytania i odpowiedzi
Partner merytoryczny:
http://www.hoganlovells.com/
Seminarium poprowadz?:
Ewa Kacperek Counsel w Departamencie Prawa Własności Intelektualnej, Mediów i Nowych Technologii kancelarii Hogan Lovells. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz nieuczciwej konkurencji. Doradza polskim i międzynarodowym korporacjom w zakresie ochrony znaków towarowych, praw autorskich, zwalczania nieuczciwej konkurencji, umów licencyjnych i ochrony danych osobowych, jak również usług świadczonych drog? elektroniczn?. Zajmuje się doradztwem w zwi?zku z transakcjami fuzji i przejęć oraz doradztwem na rzecz podmiotów gospodarczych. Ewa Kacperek jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. | |
Piotr Zawadzki Prawnik, członek Departamentu Prawa Własności Intelektualnej, Mediów i Nowych Technologii kancelarii Hogan Lovells. Specjalizuje się w prawie własności przemysłowej, a w szczególności w zagadnieniach ochrony znaków towarowych, prawie autorskim, jak również prawie nieuczciwej konkurencji. Piotr posiada również doświadczenie w pracy z polskimi i zagranicznymi klientami w zakresie doradztwa zwi?zanego z prawem własności przemysłowej, prawem autorskim oraz prawem nieuczciwej konkurencji, a także ochron? domen internetowych. |
------------------------------------------------------------------------------------------------
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. |
Mapa dojazdu
18.01 Aspekty prawne dotyczące reklamy
L'événement est terminé.