17.11 Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Cena :
BRAK WOLNYCH MIEJSC. ZAPRASZAMY NA II EDYCJĘ 25 LISTOPADA

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>


Social media, czy nam się to podoba czy nie, stały się bardzo istotnym kanałem komunikacji. Firmy, które wykorzystuj? możliwości, jakie daj? media społecznościowe maj? więcej klientów, bezpośredni kontakt z nimi, a także szybk? informację zwrotn? o produkcie.

To właśnie Facebook, Twitter czy blogi mog? być pierwszym źródłem informacji o działaniach konkurencji, a także ustrzec nas przed kryzysem. Osoby odpowiedzialne za wizerunek s? na pierwszym froncie walki o dobry image firmy. To właśnie one  mog? najlepiej wykorzystać potencjał kryj?cy się w social media.

 

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania:

•               Czym różni się komunikacja z mediami za pośrednictwem kanałów social media od tej tradycyjnej?

•               Jakie kanały komunikacji wybrać?

•               Jak opracować strategię obecności w mediach społecznościowych zgodn? z własnym biznesem?

•               Jak monitorować i kontrolować to, co o nas pisz??

•               Jak pozyskiwać fanów i jak ich zatrzymać?

Zapraszamy :

Wszystkie osoby pracuj?ce w działach Public Relations i komunikacji, marketingu, osoby odpowiedzialne za komunikację w Internecie lub/i komunikację wewnętrzn?, employer branding, customer service

W programie:

  1. Rola i znaczenie social media w komunikacji dla firm.

 ?                 Czym s? social media?

 ?                 Mass media a media społecznościowe

 ?                 Potencjał komunikacyjny social media

 

  1. Prezentacja najważniejszych mediów społecznościowych na polskim rynku.   
  1. Monitoring Social Media czyli słuchanie rozmów klientów i wyci?ganie z nich  wniosków:

 ?                 Praktyczne aspekty monitoringu social media

 ?                 Strategie monitoringu social media

 ?                 Wpływ monitoringu social media na Twoj? firmę

 

  1. Komunikacja za pomoc? social media:

 ?                 Komunikacja za pomoc? social media a komunikacja marketingowa

 ?                 Narzędzia komunikacji z wykorzystaniem social media

-                   Marketing wirusowy

-                   Serwisy społecznościowe

-                   Blogowanie

-                   Tworzenie społeczności dedykowanych

 ?                 Komunikacja z wykorzystaniem social media – aspekty praktyczne

 

  1. Wsparcie sprzedaży za pomoc? social media:

 ?                 Tradycyjne wsparcie sprzedaży a wsparcie za pomoc? social media

 ?                 Różne rodzaje social media jako narzędzia wsparcia sprzedaży

 ?                 Wsparcie sprzedaży za pomoc? social media – aspekty praktyczne

 

  1. Angażowanie klientów w rozwój Twojej firmy za pomoc? social media:

 ?                 Angażowanie klientów – nowy model procesu rozwoju produktu.

 ?                 Angażowanie klientów – aspekty praktyczne dla Twojej firmy.

 

  1. Wykorzystanie social media w komunikacji wewnętrznej firmy:

 ?                 Usprawnienie komunikacji między pracownikami za pomoc? narzędzi social media

 ?                 Social media jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy wśród obecnych i potencjalnych pracowników

 

Uwaga:

Wszystkie punkty programu omówione zostan? w oparciu o case studies międzynarodowych firm z różnych branż oraz o doświadczenia klientów agencji Ciszewski Public Relations.

BRAK WOLNYCH MIEJSC
ZAPRASZAMY NA II EDYCJĘ 25 LISTOPADA >>>>

Partner merytoryczny:

http://www.ciszewskifc.pl

Prelegenci:

Ilona Grzywińska
Konsultant ds. PR i Social Media współpracuj?cy z Ciszewski Financial Communications. Obszarem jej specjalizacji s?: social media i kształtowanie wizerunku marki w Internecie. Od kilku lat zwi?zana z branż? Web 2.0. w Polsce. Pracowała m.in. dla największego serwisu społecznościowego w Niemczech – StudiVZ, oraz dla polskich – Grono.net i Managerpoint.pl.

   Paweł Tomczuk
Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications. Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu dla firm i instytucji z branży finansowej. Jest odpowiedzialny za strategie komunikacji dla Klientów Ciszewski Financial Communications. Wielokrotnie prowadził seminaria, szkolenia oraz warsztaty strategiczne poświęcone social media – zarówno dla Klientów, jak i w czasie otwartych szkoleń i konferencji.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szkolenie odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób.

Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu datę szkolenia oraz nazwisko uczestnika.

Warunki  płatności i uczestnictwa w szkoleniu >>>

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!