03.04 Klub handlowca


CCIFP, Widok 8, Warszawa

Cena :
bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy)

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>

Prospecting, czyli jak docierać do rokuj?cych klientów?

  

Właściwie realizowany przez firmy prospecting to szansa dla sprzedawcy na przejęcie kontroli nad całym procesem sprzedaży oraz możliwość oszacowania wartości klienta, przed podjęciem z nim współpracy. Bo nie ma w sprzedaży nic gorszego jak angażowanie sił i środków w nierokuj?c? sukcesu pracę…

  

DATA:                   wtorek, 3 kwietnia 2012, godz. 16:00 – 18:00

MIEJSCE:         siedziba CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

  

W trakcie spotkania omówimy sobie działania, które maj? wpływ na przejęcie lub utratę kontroli nad procesem sprzedaży. Porozmawiamy o Państwa doświadczeniach i zainspirujemy do znajdowania własnych źródeł informacji o klientach.

  

Punkty programu:

  

  • Miejsce prospectingu w procesie sprzedaży.
  • Rezultaty dobrych i złych praktyk prospectingowych.
  • Stworzenie optymalnego zestawu prospectignowego – dla siebie lub dla swoich ludzi.
  • Jak zaplanować korzystne działania prospectingowe?  


Spotkanie poprowadzi:

  

Marcin Sałek– z wykształcenia inżynier, z zamiłowania trener, praktyk sprzedaży. Certyfikowany trener Zenger Miller i Learning International.  Specjalizuje się w realizowaniu audytów efektywności zawodowej pracowników, prowadzi programy rozwojowe wzmacniaj?ce współpracę i usprawniaj?ce komunikację. Opracowuje i realizuje koncepcje dedykowane m.in.: działom sprzedaży, działom serwisowym i obsługi klienta. Swoj? pracę opiera o rzeteln? diagnozę sytuacji w firmie i kompetencji osób dedykowanych do rozwoju. Umiejętnie ł?czy różnorodne narzędzia i metody pracy z ludźmi. Uczestnicy doceniaj? jego wiedzę, umiejętności i doświadczenie trenerskie, a łatwość odniesienia sytuacji szkoleniowej na praktykę sprzedażow? sprawiaj?, że prędko staje się autorytetem.

Partner merytoryczny:

Prosimy o potwierdzenie obecności do  30 marca 2012 na adres anna.silska(@)ccifp.pl

  

---------------------------------------------------------------------------------

      

Celem klubu handlowca jest umożliwienie wymiany doświadczeń zawodowych i kontaktów dla handlowców, osób zajmuj?cych się sprzedaż? i business developmentem w firmach stowarzyszonych. Spotkania te s? zaproszeniem do nieformalnej dyskusji na zaproponowany temat.

  

  


  

  

Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Uczestnictwo jest bezpłatne, zarezerwowane dla firm stowarzyszonych w CCIFP (max. 2 osoby z firmy). Ilość miejsc ograniczona.

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!