01.12 E-commerce - jak pomóc użytkownikowi stać się klientem?
Cena : 200 PLN + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + 22% VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
PasséL'événement est terminé.
>
Coraz więcej firm działaj?cych w sektorze B2B i B2C przechodzi ze sprzedaż? do Internetu. Wymaga to od przedsiębiorców pewnych zmian w działaniu przy jednoczesnym poszanowaniu przyzwyczajeń dotychczasowych klientów. To co zapewnia sukces w Internecie to prawidłowe przetłumaczenie potrzeb konsumenta ze świata realnego do internetowej interakcji.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W trakcie seminarium odpowiemy m.in. na pytania:
• Co dla konsumentów jest ważne w pierwszej ocenie sklepu?
• Jakie s? czynniki wpływaj?ce na zaufanie klienta do sklepu?
• Jak mierzyć efektywność e-commerce za pomoc? Google Analytics?
• Jakie s? w?skie gardła transakcji internetowej?
Każdy serwis coś sprzedaje …
… produkty, informacje, zabawę, wrażenia
Każdy serwis jest transakcyjny. | Powinien zatem brać pod uwagę: |
Do kogo skierowane jest seminarium?
Zapraszamy wszystkie osoby zajmuj?ce się w firmie sprzedaż? przez Internet. Spotkanie może być również bardzo pomocne dla osób decyduj?cych o budżecie na działania e-biznesowe i e-marketingowe oraz dla firm, które planuj? wprowadzenie sprzedaży przez Internet w przyszłości.
W programie:
1. Trendy i wyniki rynkowe
2. Marketing – wyszukiwarki, reklama kontekstowa
3. Usablity – czyli ergonomia zakupów
4. Serwisy aukcyjne a e-commerce jako narzędzie sprzedaży i ocena wiarygodności
5. Społeczności w e-commerce – czy facebook może nam pomóc
6. Kontakt z klientem i wsparcie
7. Zawieranie transakcji i płatności
8. Marka i jakość – opinie na temat sklepu i marki
9. Badanie statystyk i wskaźniki
Seminarium poprowadzi:
Jan Gorski Właściciel firmy PLUM Web Solutions, któr? stworzył w 2005 roku. Jest specjalist? od ergonomii i architektury serwisów Internetowych, e - Commerce, nowych mediów oraz nowoczesnych technologii. Zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu zaawansowanego użytkowania Internetu. Prowadził autorskie wykłady z „Prowadzenia Projektów Internetowych” w Warsaw School of Information Technology oraz szkolenia o tej samej tematyce dla klientów. |
Przykłady projektów zrealizowanych pod jego kierownictwem przez PLUM: koncepcja intranetu 2.0 NBP; realizacja serwisów Carrefour; stworzenie strategii serwisów internetowych, intranetowych lub extranetowych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Totalizatora Sportowego, Presspublica; opracowania, badania, szkolenia dla Action S.A., Polska Presse, NBP.
Jan Gorski prowadzi blog na którym dzieli się swoimi przemyśleniami:
http://www.plum.com.pl/category/blog/
Partner merytoryczny:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe. |
Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.
Mapa dojazdu

01.12 E-commerce - jak pomóc użytkownikowi stać się klientem?
L'événement est terminé.