01.12 E-commerce - jak pomóc użytkownikowi stać się klientem?


CCIFP, ul. Widok 8, Warszawa

Cena :
200 PLN + 22% VAT / osobę - firmy stowarzyszone w CCIFP, 450 PLN + 22% VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone

L'événement est terminé. *prosimy pamiętać, że zapisanie wydarzenia w kalendarzu nie jest równoznaczne z rejestracją na wydarzenie. Zgłoszenie udziału należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego.

 

>


Coraz więcej firm działaj?cych w sektorze B2B i B2C przechodzi ze sprzedaż? do Internetu. Wymaga to od przedsiębiorców pewnych zmian w działaniu przy jednoczesnym poszanowaniu przyzwyczajeń dotychczasowych klientów. To co zapewnia sukces w Internecie to prawidłowe przetłumaczenie potrzeb konsumenta ze świata realnego do internetowej interakcji.

 

Dlaczego warto uczestniczyć?

 

W trakcie seminarium odpowiemy m.in. na pytania:

 

•       Co dla konsumentów jest ważne w pierwszej ocenie sklepu?

•       Jakie s? czynniki wpływaj?ce na zaufanie klienta do sklepu?

•       Jak mierzyć efektywność e-commerce za pomoc? Google Analytics?

•       Jakie s? w?skie gardła transakcji internetowej?

 

Każdy serwis coś sprzedaje …

… produkty, informacje, zabawę, wrażenia  

      

Każdy serwis jest transakcyjny.

Powinien zatem brać pod uwagę:

•       Wiele możliwości wyboru
•       Przejrzyst? nawigację
•       Szybkie wyszukiwanie
•       Kontekstowe informacje
•       Prosty formularz transakcyjny, występuj?cy jak najpóźniej
•       Przejrzyst? i bezpośredni? procedurę transakcji

 

Do kogo skierowane jest seminarium?

 

Zapraszamy wszystkie osoby zajmuj?ce się w firmie sprzedaż? przez Internet. Spotkanie może być również bardzo pomocne dla osób decyduj?cych o budżecie na działania e-biznesowe i e-marketingowe oraz dla firm, które planuj? wprowadzenie sprzedaży przez Internet w przyszłości.

 

W programie:

 

1.     Trendy i wyniki rynkowe

2.     Marketing – wyszukiwarki, reklama kontekstowa

3.     Usablity – czyli ergonomia zakupów

4.     Serwisy aukcyjne a e-commerce jako narzędzie sprzedaży i ocena wiarygodności

5.     Społeczności w e-commerce – czy facebook może nam pomóc

6.     Kontakt z klientem i wsparcie

7.     Zawieranie transakcji i płatności

8.     Marka i jakość – opinie na temat sklepu i marki

9.     Badanie statystyk i wskaźniki

 

Seminarium poprowadzi:

 

Jan Gorski

Właściciel firmy PLUM Web Solutions, któr? stworzył w 2005 roku. Jest specjalist? od ergonomii i architektury serwisów Internetowych, e - Commerce, nowych mediów oraz nowoczesnych technologii. Zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu zaawansowanego użytkowania Internetu. Prowadził autorskie wykłady z „Prowadzenia Projektów Internetowych” w Warsaw School of Information Technology oraz szkolenia o tej samej tematyce dla klientów.

Przykłady projektów zrealizowanych pod jego kierownictwem przez PLUM: koncepcja intranetu 2.0 NBP; realizacja serwisów Carrefour; stworzenie strategii serwisów internetowych, intranetowych lub extranetowych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Totalizatora Sportowego, Presspublica; opracowania, badania, szkolenia dla Action S.A., Polska Presse, NBP.    

 

Jan Gorski prowadzi blog na którym dzieli się swoimi przemyśleniami:

http://www.plum.com.pl/category/blog/

 

Partner merytoryczny:

------------------------------------------------------------------------------------------------  

Seminarium odbędzie się w języku polskim. Ze względu na komfort uczestników, tłumaczenie na język francuski zapewniamy maksymalnie dla 3 osób. Cena obejmuje uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe.

Prosimy o dokonanie płatności przed seminarium po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podaj?c w tytule przelewu termin seminarium oraz nazwisko uczestnika.  

 

Warunki płatności i uczestnictwa w seminarium >>>  

 

Mapa dojazdu

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!