Partnerzy
Zostań jurorem konkursu Kampania Społeczna Roku
<p style="text-align: justify;" align="center"><strong>W jednej z dwunastu kategorii - Akcje Zaangażowane Społecznie, jak co roku decyzję o tym , która kampania otrzyma tytuł Kampanii Społecznej Roku - podejmą internauci.</strong></p>
>
W trwaj?cym konkursie Kampania Społeczna Roku, ta jedna kategoria jest dedykowana osobom nie zwi?zanym z agencjami reklamowymi, instytucjami, fundacjami czy stowarzyszeniami. Jest to kategoria skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizuj?cych kampanie według własnego pomysłu, często przy zerowych budżetach. Głosowanie dla internautów odbywa się na portalu kampaniespoleczne.pl w zakładce „Zestawienia” i trwa do 15 kwietnia 2016 roku !
Rozdanie nagród oraz podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali dnia 23 maja w Teatrze „Kamienica” w Warszawie. Partnerem strategicznym konkursu jest Polpharma.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/
Organizatorami konkursu s? portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny toPolpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Zwi?zek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny toProgressiva,a za audyt odpowie firma Sustainers.
Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Kontakt dla mediów:
Anna Iżyńska
a.izynska(@)marketingspoleczny.pl
22 616 12 17