Aktualności firm stowarzyszonych

Zmiana tożsamości marki Golden Tulip

<p style="text-align: justify;"><strong>Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki będzie teraz idea wszechobecnej zabawy. </strong><strong>Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata.</strong></p>

>

Do 2020 roku co druga osoba podróżuj?ca w sprawach biznesowych będzie millenialsem. Ludzie należ?cy do tej generacji poszukuj? usług hotelarskich o wysokim standardzie, pozwalaj?cych na utrzymanie równowagi między życiem osobistym i zawodowym, realizację własnych potrzeb i kontakt ze znajomymi, bezpośrednio lub w sieci. Marki potrafi?ce zaspokoić te oczekiwania odnios? sukces na rynku, dlatego właśnie Golden Tulip pod?ża w tym kierunku.

Golden Tulip umożliwi czerpanie przyjemności z życia, pracy i podróżowania, bowiem nowa koncepcja marki zakłada, że każda chwila jest okazj? do zabawy. Na gości w każdym hotelu czekać więc będ? nowe atrakcje do odkrycia.

Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegać będzie na zmianie wizualnej. W centrum hoteli znajdzie się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje i bary wykrocz? poza standardow? ofertę. Będ? proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ci?gu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości poprzez serwowanie posiłków w dogodnym dla nich czasie. Aby miło wspominać pobyt w hotelu, osoby podróżuj?ce biznesowo będ? mogły w hotelowych gabinetach kosmetycznych przetestować wybrane produkty. Przy sprzyjaj?cej pogodzie, dach hotelu zmieni się w taras z unikatowym widokiem panoramicznym, gdzie będzie można spędzać czas i po powrocie podzielić się tymi wrażeniami z bliskimi osobami.

Kolejny kluczowy motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. Nie dom, nie biuro, ale hybrydowa przestrzeń, w której toczy się życie gości.  Hotele wykrocz? poza swoj? tradycyjn? rolę, wykorzystuj?c elementy bezpośredniego otoczenia.  Po wejściu do budynku, interaktywna ściana pozwoli podróżnym zaplanować swój pobyt. Dzięki niej będ? mogli sprawdzić bież?ce wydarzenia kulturalne i sportowe, najlepsze trasy biegowe, prognozę pogody, poł?czenia komunikacji miejskiej i informacje o możliwości wspólnych przejazdów taksówk? razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawi? się sklepy w koncepcji  pop-up  store, oferuj?ce gościom produkty zwi?zane ze sztuk?, kultur? i lokalnym rzemiosłem. Będzie można również wypożyczyć tandemy, dwuosobowe rowery, nawi?zuj?ce do   holenderskich korzeni marki, które będ? kolejna atrakcj? i zachęt? do wspólnego spędzania czasu.  

Nowa strategia marki widoczna jest także w nowym logo i sloganie. Logo w sposób zabawny przedstawia tulipana leż?cego na boku, a nazwa marki, zapisana nowoczesnym fontem, tworzy jego łodygę. Slogan „Playtime. Anytime” to proste hasło, które obiecuje, że każda chwila spędzona w hotelach Golden Tulip to szansa na zabawę.

Biuro Prasowe Louvre Hotels Group  
Agnieszka Borkowska (Warszawa) – 660 545 811 – agnieszka.borkowska@propublic.pl

***

Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja s? głównymi graczami na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 2 500 hotelami w 52 krajach świata. W portfolio posiadaj? szerok? gamę hoteli, od 1 do 5 gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach i 4 chińskimi markami: (Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn). Louvre Hotels Group jest spółk? zależn? Jin Jiang International Holdings Co., Ltd. i pi?t? grup? hotelow? na świecie.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin