Aktualności firm stowarzyszonych

Zdrowe śniadanie z Carrefour Polska i Nordic

<p style="text-align: justify;">Carrefour Polska wraz z właścicielem marki Nordic - firmą Raisio, producentem wysokiej jakości zdrowej żywności, rozpoczyna akcję promującą zdrowe śniadanie na Półwyspie Helskim. Osoby wypoczywające na plaży w Jastarni, przez cztery weekendy wakacji będą mogły skosztować pysznych śniadań przygotowanych na bazie jogurtu naturalnego z wapniem marki Carrefour oraz unikalnych produktów owsianych marki Nordic.</p>

>

Akcja rozpocznie się już 22 lipca i potrwa przez cztery kolejne weekendy (sobota i niedziela). Hostessy ubrane w czapki Napoleona oraz stroje Nordic, częstować będ? plażowiczów pysznymi śniadaniami na terenie popularnej Beach Village. Akcja ma na celu zachęcenie do dbania o zdrowe odżywianie również w trakcie wakacji. Jogurt naturalny z wapniem w poł?czeniu z owsiank?, pochodz?c? z owsa rosn?cego na czystych terenach arktycznych, to doskonały pomysł na smaczne, zdrowe śniadanie.

Zarówno Carrefour, jak i Raisio od wielu lat realizuj? swoj? strategię handlow?, opart? na szerokiej i urozmaiconej gamie produktów. Firmy stale rozwijaj? swoj? ofertę, aby zapewnić polskim klientom dostęp do zdrowych artykułów spożywczych wysokiej jakości.  

Carrefour we współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych stale rozwija asortyment marki własnej. Firma d?ży do zapewnienia stałej, wysokiej jakości oraz bezpieczeństwa oferowanych produktów, a także dokłada wszelkich starań, aby były one bezpieczne i zgodne z normami obowi?zuj?cymi w Polsce oraz w Unii Europejskiej. Dzięki prawidłowo oznakowanemu opakowaniu przekazuje klientowi niezbędne informacje, które pomagaj? w świadomym wyborze produktu. Do szerokiej gamy tych artykułów należy Jogurt Naturalny Carrefour z wapniem, produkowany przez OSM w Krasnymstawie. Zawiera on żywe kultury jogurtowe, maj?ce korzystny wpływ na układ pokarmowy, a wysoka zawartość wapnia pozwala dbać o mocne kości oraz zdrowy uśmiech. Jogurt wyróżnia się ponadto aksamitn? konsystencj? i łagodnym smakiem, więc stanowi idealn? bazę do zdrowego śniadania na przykład w duecie z najwyższej jakości owsiank? Nordic zawieraj?c? wysok? ilość cennego białka – betaglukanu. Takie poł?cznie będzie doskonałym, zbilansowanym posiłkiem, który da energię na cały poranek, o czym przekonaj? się plażowicze w Jastarni.

W portfolio nowej marki Nordic znalazły się naturalne płatki owsiane, owsianki w saszetkach (również w wariancie BIO) oraz chrupi?ce ciastka owsiane, które nie tylko świetnie smakuj?, ale również posiadaj? niski indeks glikemiczny, co oznacza, że dostarczona do organizmu energia uwalnia się powoli. Dzięki temu przez długi czas nie czujemy się głodni. Ciastka owsiane i owsianki w czterech smakach to propozycja dla osób aktywnych i odżywiaj?cych się w sposób świadomy. Zdrowa i niskokaloryczna przek?ska Nordic to również właściwa propozycja dla tych, którzy chc? latem zadbać o linię lub zachować smukł? sylwetkę i jednocześnie cieszyć się smakiem.

Zaangażowanie Carrefour w inicjatywę stanowi jeden z elementów realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników, edukacja na temat zdrowej diety, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej oraz zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach.

***  

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest części? Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest sieci? multilokaln?, multiformatow? i multikanałow?, obsługuj?c? codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Carrefour Polska od kilku lat angażuje się w wiele inicjatyw sportowych. W tym roku po raz pierwszy został Sponsorem Głównym 74. Tour de Pologne. Grupa Carrefour wspiera na świecie najważniejsze wyścigi kolarskie m.in. Tour de France.

  O Raisio

Grupa Raisio jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie odżywiania na bazie składników pochodzenia roślinnego. Działalność Raisio podzielona jest na dwie części: Brands i Raisioagro. Marki Raisio wspieraj? konsumentów na całym świecie w prowadzeniu zdrowego stylu życia. Dzięki zawartości wysokiej jakości składników (owies uprawiany na terenach koła podbiegunowego.) produkty marki Nordic poprawiaj? jakość życia i pomagaj? w utrzymaniu zbilansowanej diety w łatwy i wygodny sposób. Produkty marki Provena dostarczaj? wartościowego pożywienia dla osób na diecie bezglutenowej. Produkty marki Benecol ? z dodatkiem stanoli roślinnych wspieraj? konsumentów w obniżaniu cholesterolu. Z unikalnych innowacji Benecolu korzystaj? serca milionów ludzi w prawie 30 krajach. Innowacyjne pasze wytwarzane przez Raisioagro poprawiaj? efektywność produkcji mleka i promuj? zrównoważone metody hodowli ryb.

Raisio promuje zrównoważon? produkcję poprzez używanie odpowiedzialnie wytwarzanych surowców i redukowanie wpływu produkcji na środowisko. Raisio w Finlandii jako pierwsza firma na świecie wyposażyło produkty konsumenckie w informację na etykiecie na temat emisji dwutlenku węgla i zużycia wody potrzebnych do produkcji danego opakowania.

Raisio plc jest fińsk? firm? powstał? w 1939 r., której akcje s? notowane na Nasdaq Helsinki Ltd. Firma posiada około 38 000 udziałowców. Raisio zatrudnia około 1400 osób i działa w 12 krajach. Głównymi obszarami rynkowymi Grupy s? Finlandia, Wielka Brytania, Rosja, Polska i Czechy. Raisio w Polsce istnieje od 1992 roku. Wiod?ca mark? spółki jest Benecol ?.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19