Aktualności firm stowarzyszonych

W naszych czasach w nie bardzo odległej galaktyce...

<p style="text-align: justify;">Renault rozpoczyna przygodę ze STAR WARS przy okazji wejścia na ekrany filmów: „STAR WARS: OSTATNI JEDI” i „SOLO: A STAR WARS STORY”. Kampania Renault / STAR WARS rozpoczęła się w połowie listopada. Salony Renault we Francji dołączą do jasnej strony mocy French Touch i będzie można wygrać wiele prezentów.</p>

>

Renault informuje o nawi?zaniu współpracy ze Star WarsTM. Obie marki ł?czy ta sama pasja do innowacyjności, imponuj?ca historia i międzypokoleniowy świat, który przemierza kolejne epoki.  

Po raz pierwszy w swojej historii Renault postanowiło z tej okazji zmienić tymczasowo logo, by oddać hołd światu Star WarsTM, który fascynował nas w dzieciństwie, a dziś nadal wprowadza element magii do naszego codziennego życia.  

Renault rozpoczyna więc przygodę ze STAR WARSTM z okazji wejścia na ekrany kin dwóch kolejnych filmów: „STAR WARS: OSTATNI JEDI” (12 grudnia 2017) i „SOLO: A STAR WARS STORY” (23 maja 2018).  

Xavier MARTINET, Dyrektor Marketingu na Francję:

Bardzo się cieszymy z nawi?zania współpracy. Star WarsTM, fascynowały nas w dzieciństwie  i nadal staraj? się uczynić nasze codzienne życie bogatszym w doznania. Dla marki Renault to doskonała okazja, by zaoferować odbiorcom wyj?tkowe przeżycia zarówno w naszych salonach, jak i w różnych kanałach komunikacji. W dodatku chodzi o długoterminow? współpracę, bo będzie trwała do lata 2018 roku. Dla fanów Star WarsTM i Renault przygotowaliśmy wspaniałe niespodzianki.  

6 grudnia we Francji wystartuje kampania Renault, dla której inspiracj? jest film „STAR WARS: OSTATNI JEDI”, a jej tematem będzie „Pocz?tek”. Renault zaprosi wszystkich do odkrywania mocy French Touch:  

  • Sieć salonów Renault zostanie oznakowana kolorami filmu „STAR WARS: OSTATNI JEDI”, którego premiera jest prawdziwym wydarzeniem,
  • Poszukiwacze przygód, którzy odwiedz? nasze salony przyszłości, będ? mogli wygrać
    wycieczkę dla dwóch osób śladami ekipy filmowej „STAR WARS: OSTATNI JEDI” oraz pakiety cyfrowe Star WarsTM
  • Odbęd? się prywatne pokazy filmu „STAR WARS: OSTATNI JEDI”.  

Aby śledzić aktualności Renault i Star WarsTM, wykonaj skok w nadprzestrzeń na www.renault.fr/star-wars

Kontakt:

Vincent Frappreau, vincent.frappreau@renault.com /Tel : +33 1 76 89 87 78
Centrala dla prasy: +33 1 76 84 63 36  

Strony internetowe: www.media.renault.com - www.group.renault.com
Śledź nas na Twitterze: @Renault_live

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

W naszych czasach w nie bardzo odległej galaktyce...

<p style="text-align: justify;">Renault rozpoczyna przygodę ze STAR WARS przy okazji wejścia na ekrany filmów: „STAR WARS: OSTATNI JEDI” i „SOLO: A STAR WARS STORY”. Kampania Renault / STAR WARS rozpoczęła się w połowie listopada. Salony Renault we Francji dołączą do jasnej strony mocy French Touch i będzie można wygrać wiele prezentów.</p>

>

Renault informuje o nawi?zaniu współpracy ze Star WarsTM. Obie marki ł?czy ta sama pasja do innowacyjności, imponuj?ca historia i międzypokoleniowy świat, który przemierza kolejne epoki.  

Po raz pierwszy w swojej historii Renault postanowiło z tej okazji zmienić tymczasowo logo, by oddać hołd światu Star WarsTM, który fascynował nas w dzieciństwie, a dziś nadal wprowadza element magii do naszego codziennego życia.  

Renault rozpoczyna więc przygodę ze STAR WARSTM z okazji wejścia na ekrany kin dwóch kolejnych filmów: „STAR WARS: OSTATNI JEDI” (12 grudnia 2017) i „SOLO: A STAR WARS STORY” (23 maja 2018).  

Xavier MARTINET, Dyrektor Marketingu na Francję:

Bardzo się cieszymy z nawi?zania współpracy. Star WarsTM, fascynowały nas w dzieciństwie  i nadal staraj? się uczynić nasze codzienne życie bogatszym w doznania. Dla marki Renault to doskonała okazja, by zaoferować odbiorcom wyj?tkowe przeżycia zarówno w naszych salonach, jak i w różnych kanałach komunikacji. W dodatku chodzi o długoterminow? współpracę, bo będzie trwała do lata 2018 roku. Dla fanów Star WarsTM i Renault przygotowaliśmy wspaniałe niespodzianki.  

6 grudnia we Francji wystartuje kampania Renault, dla której inspiracj? jest film „STAR WARS: OSTATNI JEDI”, a jej tematem będzie „Pocz?tek”. Renault zaprosi wszystkich do odkrywania mocy French Touch:  

  • Sieć salonów Renault zostanie oznakowana kolorami filmu „STAR WARS: OSTATNI JEDI”, którego premiera jest prawdziwym wydarzeniem,
  • Poszukiwacze przygód, którzy odwiedz? nasze salony przyszłości, będ? mogli wygrać
    wycieczkę dla dwóch osób śladami ekipy filmowej „STAR WARS: OSTATNI JEDI” oraz pakiety cyfrowe Star WarsTM
  • Odbęd? się prywatne pokazy filmu „STAR WARS: OSTATNI JEDI”.  

Aby śledzić aktualności Renault i Star WarsTM, wykonaj skok w nadprzestrzeń na www.renault.fr/star-wars

Kontakt:

Vincent Frappreau, vincent.frappreau@renault.com /Tel : +33 1 76 89 87 78
Centrala dla prasy: +33 1 76 84 63 36  

Strony internetowe: www.media.renault.com - www.group.renault.com
Śledź nas na Twitterze: @Renault_live

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin