Tymczasowy Pracownik Cyfrowy od KPMG

Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 spowodowała, że proces rekrutacyjny, wdrożenie nowego członka zespołu oraz praca zdalna stały się wyzwaniami, z którymi większość firm nie miała dotąd do czynienia. Często pojawia się także konieczność wykonywania nowych lub obecnych zadań w zwiększonym wymiarze, a potrzebne zasoby ludzkie nie są wystarczające. Zobacz jak możemy pomóc Ci uzupełnić braki kadrowe – wykorzystując technologię robotyzacji procesów biznesowych (RPA) – i „zatrudnić” Twoich Tymczasowych Pracowników Cyfrowych.

Jakie procesy mogą być wykonywane przez boty?

Wszelkie manualne, powtarzalne czynności na dowolnych plikach i systemach, także te wymagające kontaktu z klientem, dostawcą czy innymi pracownikami mogą być wykonywane przez boty, przykładowo:

  • wprowadzanie zamówień do systemu,
  • sprawdzanie dostępności towarów,
  • rejestracja wniosków o zawieszenie usług,
  • przygotowanie raportu cashflow,
  • wysyłka przypomnień o płatnościach,
  • walidacja danych pomiędzy systemami…
  • … i wiele innych procesów w każdym obszarze działalności firmy.

Boty RPA mogą obsługiwać procesy biznesowe przez 24h na dobę!

Jak możemy Ci pomóc? 

Oferujemy usługę udostępniania bota RPA w uzgodnionym wymiarze czasu do realizacji wskazanych zadań (tzw. BaaS – Bot as a Service). Następnie (w ciągu 1-4 tygodni) uruchomimy Tymczasowego Pracownika Cyfrowego  – bota RPA, który będzie samodzielnie wykonywał powierzone mu zadania. Zatrudnienie Tymczasowego Pracownika Cyfrowego nie wymaga zakupu dedykowanych licencji i nie jest ograniczone czasowo.

WIĘCEJ INFORMACJIhttps://kpmgspot.pl/produkt/tymczasowy-pracownik-cyfrowy/

 

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19