Aktualności firm stowarzyszonych

Strategia rozwoju Louvre Hotels Group w Polsce

<p style="text-align: justify;"><strong>Louvre Hotels Group, piąta co do wielkości grupa hotelowa w Europie, zapowiada znaczący rozwój na polskim rynku. W ciągu najbliższych pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli w naszym kraju.</strong></p>

>

Nowych obiektów grupa szuka przede wszystkim w dużych aglomeracjach: Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Białymstoku i Warszawie oraz w mniejszych miastach, maj?cych ok. 100 000 mieszkańców. Chce również wzmocnić swoj? dotychczasow? obecność w miejscowościach wypoczynkowych i kurortach na pojezierzu mazurskim, wybrzeżu i w górach.

Zainteresowana nawi?zaniem współpracy z prywatnymi inwestorami i właścicielami hoteli w oparciu o umowę franczyzy, zarz?dzania lub najmu. Rozważa różnorodne inwestycje, w tym np. kompleks hoteli różnych marek, hotel w obiekcie handlowym, czy condo hotel.

Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane s? pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile, czy Premiere Classe, lecz także powracaj?cy na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Nowe marki uzupełni? dotychczasow? ofertę Louvre Hotels Group, która w ten sposób będzie w stanie jeszcze lepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby gości.

Prywatnym inwestorom grupa oferuje korzystne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa. W przypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych. W przypadku rozliczeń zwi?zanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodz?c od naliczania go według powierzchni najmu.

Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, pi?t? na świecie grupę hotelow?. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo-Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodni?, którym został Adam Konieczny.

Biuro Prasowe Louvre Hotels Group
Agnieszka Borkowska (Warszawa) – 660 545 811 – agnieszka.borkowska@propublic.pl

***

Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group wraz z Jing Jiang Louvre Azja s? głównymi graczami na międzynarodowym rynku hotelowym, z ponad 2 500 hotelami w 52 krajach świata. W portfolio posiadaj? szerok? gamę hoteli, od 1 do 5 gwiazdek z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach i 4 chińskimi markami: (Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay, Goldmet Inn). Louvre Hotels Group jest spółk? zależn? Jin Jiang International Holdings Co., Ltd. i pi?t? grup? hotelow? na świecie.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin