Aktualności firm stowarzyszonych

Splio Partnerem Merytorycznym Shopping Center Forum 2016

<p style="text-align: justify;"><span style="color: #000000;">Splio zostało Partnerem Merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się <strong>5 kwietnia 2016</strong> roku na Stadionie Legii w Warszawie. </span><span style="color: #000000;">Splio jako Partner Merytoryczny Forum będzie wraz innymi firmami gospodarzem głównej sceny. Głównym tematem naszego wystąpienia będzie </span><strong>Customer Experience Management.</strong></p> <p style="text-align: justify;"> </p>

>

Forum

Shopping Center Forum (SCF) to wydarzenie, podczas którego spotkaj? się przedstawiciele największych firm z branży retail.

Wśród uczestników Forum znajd? się przedstawiciele ponad 300 sieci handlowych, kluczowych deweloperów oraz międzynarodowych firm doradczych. Swój udział potwierdzili właściciele i dyrektorzy ds. ekspansji m.in. takich sieci handlowych, jak  Guess, Adidas, Reebok, Jysk, McDonald’s, Vision Express, Manicure Express, Vistula Group, Lancerto, Neonet, Salad Story, Rossmann, Martes Sport, Toys”R”Us, City Fit, Costa Coffee.

Wystawa i targi

Wiosenna edycja Shopping Center Forum 2016 to przestrzeń targowo- networkingowa i konferencja poświęcona najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża centrów handlowych w Polsce. Głównym tematem rozmów będzie oczywiście  

komercjalizacja obiektów handlowych, ale w ramach paneli konferencyjnych pojawi? się mocne w?tki zwi?zane z fiansowaniem inwestycji, ich wycen? i sprzedaż?.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska w strefie wystawienniczej (stoisko numer 2.0). Będziecie   mieć okazję porozmawiać z naszym zespołem i poznać rozwi?zania do CEM oraz Clientelingu w modelu SaaS.

O organizatorach

Organizatorem Shopping Center Forum 2016 jest Evigo.com, wiod?ca firma komunikacji biznesowej rynku retail  w Polsce.

Forum odbędzie się w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Legii Warszawa, które znajduje się w centralnej, najbardziej prestiżowej części stadionu – w Klubie Biznesowym, mieszcz?cym się w sercu Trybuny Zachodniej, dedykowanej dla gości VIP.

Doł?cz do nas!

Zapraszamy do rejestracji wszystkie osoby, które działaj? w branży retail i chciałby pogłębić swoj? wiedzę, a także uczestniczyć w branżowym networkingu (Welcome Mixer oraz After Party).  

Więcej szczegółów: http://shoppingcenterforum.com/

Źródła (tekst i zdjęcia):  http://shoppingcenterforum.com/, Evigo.pl, Retailnet.pl

***

Splio, francuska niezależna grupa utworzona w 2001 roku, jest twórc? rozwi?zań Customer Experience Management w modelu Saas dla działów marketingu i sprzedaży i specjalizuje się w branży retail.

Splio, którego dział R&D znajduje się we Francji, działa na trzech kontynentach, z biurami
w Paryżu, Barcelonie, Warszawie, Pekinie, Szanghaju oraz São Paulo.

Splio oferuje rozwi?zania, które mog? być łatwo zintegrowane oraz maj? zdolność do zaspokojenia kreatywnych potrzeb działów marketingu.

ul. Jasna 10/202 - 00-013 Warszawa
Tel. : +48 22.762.88.84  
www.splio.com

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin