Seminarium “Employee Experiences Day. Każdy pracownik jest klientem, a klient pracownikiem”

Data: 14 czerwca, godz. 9:00 – 14:30 Miejsce: Konfederacja Lewiatan, ul. Zbyszka Cybulskiego 3, Warszawa

Podczas spotkania uczestnicy poznają najnowsze trendy rynkowe w obszarze zarządzania doświadczeniami.  Po części merytorycznej odbędą się dwugodzinne warsztaty poświęcone mapowaniu doświadczeń w procesie rekrutacji i onboardingu z wykorzystaniem globalnej metody KPMG Sześciu Filarów™. 

Link do rejestracji: https://online.ikongres.pl/conference/employee_experiences_day_kazdy_pracownik_jest_klientem,_a_klient_pracownikiem

 

Agenda:
 

09:00 – 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 – 09:50

Megatrendy na rynku pracy (sukces firmy a pozyskiwanie klientów, demografia, zaangażowanie pracowników, przyciąganie kandydatów) 
 

09:50 – 10:05

Zarządzanie doświadczeniami klientów (CX) jako kierunek rozwoju liderów rynkowych
 

10:05 – 10:35

Digital Labour: Jak robotyzacja i automatyzacja poprawi komfort pracy? 
 

10:35 – 10:50

Jak definiować Employee Experience?

10:50 – 11:05

Przerwa kawowa

11:05 – 11:30

Employee Experience i jak je mierzyć?

11:30 – 13:45

Warsztat Candidate Experience – mapowanie doświadczeń w procesie rekrutacji i onboardingu z wykorzystaniem globalnej metody KPMG Sześciu Filarów™ 

13:45 – 14:30

Zakończenie oraz Lunch

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin