Partnerzy

Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;"><span><strong>Jeżeli twoja kampania zmieniła postawy ludzi, wyróżniła się kreacją lub skutecznością przekazu, to być może zdobędziesz statuetkę w konkursie na Kampanię Społeczną Roku. Jednak z całą pewnością znajdziesz się w doborowym towarzystwie ludzi, którzy „komunikują dla wspólnego dobra”. Zgłoszenia ruszają 1 kwietnia. </strong></span></span></span></p>

>

Jury, złożone z ekspertów zwi?zanych z branż? marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 r. w  9  kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu.

Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarz?dowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczn?.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będ? mogli głosować na jedn? z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

Jak co roku, głównym celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentruj? się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy by zmagania konkursowe stały się prób? oceny tematyki, na któr? zwracaj? jej twórcy – mówi przewodnicz?cy Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21 czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku)

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej, portal kampaniespoleczne.pl oraz wydawcę Portalu, Fabrykę Komunikacji Społecznej.

Partnerzy: Polpharma, Jetline, Biedronka.

Patroni medialni konkursu: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Nowy Marketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Zwi?zek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief, Teatr Kamienica

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Marta Stępińska - Manager Portalu
m.stepinska@kampaniespoleczne.pl
603 583 219

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!