Analizy i badania

Rok 2011 - sprzedaż aut Renault i Dacia na plusie!

<p><b><span><b>Łączna sprzedaż modeli Renault i Dacia w grudniu 2011 r. wyniosła 2 517 samochod&oacute;w.</b> <b>Całkowita roczna sprzedaż nowych samochod&oacute;w Renault i Dacia w Polsce w 2011 r. wyniosła 30&nbsp;684 auta, co stanowi wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2010 o 3,2%. Sprzedaż modeli z gamy samochod&oacute;w dostawczych Renault wzrosła o ponad 11%.&nbsp;<b>Doskonały wynik zanotowała marka Dacia &ndash; w 2011 r. 7 382 samochody tej marki trafiły na polski rynek, czyli o 1 364 auta więcej niż w 2010 r.</b></b></span></b></p>

>

Sprzedaż modeli z gamy Renault
  

Pozycję lidera sprzedaży 2011 r. wśród modeli Renault zaj?ł model Clio w wersji hatchback z wynikiem 3 807 samochodów sprzedanych w ci?gu całego roku. Wynik ten jest lepszy od sprzedaży tego modelu w 2010 r. aż o prawie 22%. Dobry wynik sprzedaży odnotowała także wersja Clio kombi – Grandtour, któr? wybrało w 2011 r. 1  312 nabywców, czyli o 139 więcej niż  w 2010 r. Ł?cznie na polskie drogi wyjechało w 2011 r. 5  119 samochodów Clio hatchback i Grandtour  – o prawie 19% więcej niż w poprzednim, 2010 r.
  

Dużym uznaniem cieszył się w 2011 r. także Megane Grandtour, zajmuj?c 2 miejsce w całorocznym rankingu sprzedaży osobowych modeli Renault z wynikiem 2  223 szt. Uznaniem nabywców cieszyły się także modele Megane hatchback (3 miejsce z wynikiem 2 217 szt. ł?cznie z wersj? Generation) oraz duży sedan Fluence (4 pozycja i 1  482 auta sprzedane w ci?gu całego roku). Ł?czna sprzedaż nowych samochodów osobowych Renault wyniosła w całym 2011 roku 17  785 szt.
  

Doskonałe wyniki sprzedaży w 2011 r. zanotowały samochody dostawcze Renault. Liderem w tej dziedzinie na koniec roku został furgon Master, którego ł?czna sprzedaż nowej, wprowadzonej w połowie 2010 r. wersji modelowej wyniosła 3 325 szt. powiększaj?c aż o 12% całkowity wynik sprzedaży Mastera z poprzedniego roku. Dużym uznaniem cieszył się także drugi model z oferty dostawczych aut Renault – Trafic. Jego całoroczna sprzedaż ł?cznie dla wersji Fourgon i Passenger wyniosła 1  344 auta, co zapewniło mu wzrost sprzedaży o prawie 24%.
  

Sprzedaż nowych samochodów dostawczych Renault wyniosła w całym 2011 roku 5  517 szt., co stanowi poprawę dobrego wyniku z 2010 roku aż o ponad 11%.
  

Sprzedaż modeli Dacia

Grudniowa sprzedaż modeli z gamy Dacia utrzymała się na wysokim miesięcznym poziomie poprzednich miesięcy 2011 r. i wyniosła 691 szt. W grudniu klienci Dacii odebrali najwięcej aut modelu Duster (328 szt.), model ten umocnił się tym samym na pozycji lidera sprzedaży wśród modeli Dacia na polskim rynku. W ci?gu całego 2011 roku polscy nabywcy odebrali z salonów Dacii 3 673 samochody Duster (to jest prawie 2 razy więcej niż w 2010 r.), 1  546 hatchbacków Sandero, 1  367 Loganów MCV oraz 69 sedanów. Całkowita sprzedaż osobowych modeli Dacia w Polsce w 2011 r. wyniosła 6  655 szt., co stanowi wzrost o ponad 23% w stosunku do 2010 r. Gamę modelow? Dacia uzupełnia oferta aut dostawczych – modeli Logan Van i Logan Pick-up, które znalazły w ci?gu całego roku 727 nabywców, także wykazuj?c wzrost swojej sprzedaży – o ponad 17%. Całkowita sprzedaż aut marki Dacia (razem osobowych i dostawczych) w całym 2011 roku wyniosła 7 382 szt. i jest o 1 364 szt. (22,7%) większa niż w 2010 r.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin