Aktualności firm stowarzyszonych

Renault Alaskan, pick-up o cechach rasowej terenówki, pojawia się w Europie

<p style="text-align: justify;">Renault zapowiedziało wprowadzenie Alaskana na rynek europejski pod koniec 2017 roku. Sprzedaż tego pick-upa o ładowności użytecznej jednej tony rozpoczęła się pod koniec 2016 roku w Ameryce Łacińskiej, ze względu na silne „pick-upowe” tradycje na rynkach tego kontynentu. Renault wprowadziło wcześniej na te rynki Dustera Orocha, który stał się przebojem i zmienił standardy w segmencie pick-upów o półtonowej ładowności użytecznej, ponieważ został zbudowany na bazie płyty podłogowej SUV-a.</p>

>

Renault Duster Oroch jest dużym pick-upem z podwójn? kabin?, czworgiem drzwi i pięcioma miejscami. Duster Oroch stał się liderem segmentu pod względem wielkości sprzedaży.

Tymi dwoma modelami Renault potwierdza swoje światowe ambicje podboju rynku pick-upów. Segment ten stanowi ponad 1/3 wszystkich pojazdów dostawczych zarejestrowanych na świecie, co odpowiada sprzedaży rzędu pięciu milionów aut rocznie.

  • W ramach Salonu Samochodowego w Genewie Renault zaprezentowało wersję Alaskana z pełnym osprzętem. Ten solidny, imponuj?cy, muskularny poszukiwacz przygód jest wprost stworzony do sportowej rekreacji na śnieżnych bezdrożach.

Po Ameryce Łacińskiej, Renault potwierdza modelem Alaskan swoje światowe ambicje, wyruszaj?c tym razem na podbój rynku pick-upów w Europie. Alaskan jest muskularnym, mocnym i solidnym pick-upem, spełniaj?cym wymagania zarówno profesjonalnych, jak i indywidualnych użytkowników.

Ashwani Gupta,dyrektor pionu samochodów dostawczych na świat.

MUSKULARNY DESIGN

W świecie pick-upów Alaskan wyróżnia się designem. Wersja z pełnym osprzętem, zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie, podkreśla jego atletyczny i imponuj?cy styl.

  • Przód auta zdobi obszerna osłona chłodnicy z chromowanymi akcentami, podkreślaj?ca stylistykę marki Renault.
  • Pokaźne wymiary dodaj? pick-upowi wyrazu siły i mocy.
  • Solidny przedni zderzak zwraca uwagę dopracowaniem szczegółów.
  • Maska z widocznymi przetłoczeniami podkreśla wrażenie solidności auta.
  • Charakterystyczny układ świateł full-LED w kształcie litery „C” wyróżnia auto wizualnie.
  • Nieodzowny w tym segmencie dwukolorowy hard top pozwala chronić sprzęt niezbędny podczas wypraw i górskich wspinaczek.
  • Poszerzone nadkola obramowuj? wyraźnie odcinaj?ce się na ich tle obręcze kół z oponami śniegowymi.
  • Kolor nadwozia Biały Satynowy przywodzi na myśl bezkresne śnieżne przestrzenie.
  • W prezentowanej wersji wnętrze zostało zmodyfikowane, zyskuj?c specyficzny kolor i skórzane siedzenia.

SOLIDNY I MOCNY, GOTOWY DO PODBOJU BEZDROŻY

  • Alaskan został wyposażony w tylne wielowahaczowe zawieszenie, zapewniaj?ce mu zwrotność, doskonałe zachowanie na drodze i najwyższy komfort podróżowania wszystkim pasażerom, z zachowaniem właściwości terenowych i solidności auta.
  • Wzmocniona rama podwozia, nadzwyczaj wytrzymała, umożliwia przewóz ładunków o masie ponad jednej tony.
  • Rama podwozia zapewnia znaczny prześwit oraz możliwość holowania przyczep o masie
    do 3,5 tony.
  • Alaskan jest mocnym i pomysłowo zaprojektowanym autem o niezaprzeczalnych możliwościach terenowych.
    • 4 koła pędne ze stałym napędem 4x4 do standardowego użytkowania w terenie.
    • 4 koła pędne i krótkie przełożenia skrzyni biegów do ekstremalnej jazdy terenowej.
    • Tryb z napędem na 2 koła do jazdy po drogach.
    • Zwiększaj?cy bezpieczeństwo jazdy, elektronicznie sterowany i samoblokuj?cy mechanizm różnicowy (eLSD) na wszystkie cztery koła.
    • Samoblokuj?cy mechanizm różnicowy tylnego mostu, zwiększaj?cy skuteczność napędu
      w skrajnie trudnych warunkach jazdy.
    • Elektroniczne systemy wspomagania prowadzenia zwiększaj?ce komfort i bezpieczeństwo jazdy: wspomaganie ruszania pod górę (HSA) i ogranicznik prędkości na zjeździe (HDC).



WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Renault Alaskan, pick-up o cechach rasowej terenówki, pojawia się w Europie

<p style="text-align: justify;">Renault zapowiedziało wprowadzenie Alaskana na rynek europejski pod koniec 2017 roku. Sprzedaż tego pick-upa o ładowności użytecznej jednej tony rozpoczęła się pod koniec 2016 roku w Ameryce Łacińskiej, ze względu na silne „pick-upowe” tradycje na rynkach tego kontynentu. Renault wprowadziło wcześniej na te rynki Dustera Orocha, który stał się przebojem i zmienił standardy w segmencie pick-upów o półtonowej ładowności użytecznej, ponieważ został zbudowany na bazie płyty podłogowej SUV-a.</p>

>

Renault Duster Oroch jest dużym pick-upem z podwójn? kabin?, czworgiem drzwi i pięcioma miejscami. Duster Oroch stał się liderem segmentu pod względem wielkości sprzedaży.

Tymi dwoma modelami Renault potwierdza swoje światowe ambicje podboju rynku pick-upów. Segment ten stanowi ponad 1/3 wszystkich pojazdów dostawczych zarejestrowanych na świecie, co odpowiada sprzedaży rzędu pięciu milionów aut rocznie.

  • W ramach Salonu Samochodowego w Genewie Renault zaprezentowało wersję Alaskana z pełnym osprzętem. Ten solidny, imponuj?cy, muskularny poszukiwacz przygód jest wprost stworzony do sportowej rekreacji na śnieżnych bezdrożach.

Po Ameryce Łacińskiej, Renault potwierdza modelem Alaskan swoje światowe ambicje, wyruszaj?c tym razem na podbój rynku pick-upów w Europie. Alaskan jest muskularnym, mocnym i solidnym pick-upem, spełniaj?cym wymagania zarówno profesjonalnych, jak i indywidualnych użytkowników.

Ashwani Gupta,dyrektor pionu samochodów dostawczych na świat.

MUSKULARNY DESIGN

W świecie pick-upów Alaskan wyróżnia się designem. Wersja z pełnym osprzętem, zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Genewie, podkreśla jego atletyczny i imponuj?cy styl.

  • Przód auta zdobi obszerna osłona chłodnicy z chromowanymi akcentami, podkreślaj?ca stylistykę marki Renault.
  • Pokaźne wymiary dodaj? pick-upowi wyrazu siły i mocy.
  • Solidny przedni zderzak zwraca uwagę dopracowaniem szczegółów.
  • Maska z widocznymi przetłoczeniami podkreśla wrażenie solidności auta.
  • Charakterystyczny układ świateł full-LED w kształcie litery „C” wyróżnia auto wizualnie.
  • Nieodzowny w tym segmencie dwukolorowy hard top pozwala chronić sprzęt niezbędny podczas wypraw i górskich wspinaczek.
  • Poszerzone nadkola obramowuj? wyraźnie odcinaj?ce się na ich tle obręcze kół z oponami śniegowymi.
  • Kolor nadwozia Biały Satynowy przywodzi na myśl bezkresne śnieżne przestrzenie.
  • W prezentowanej wersji wnętrze zostało zmodyfikowane, zyskuj?c specyficzny kolor i skórzane siedzenia.

SOLIDNY I MOCNY, GOTOWY DO PODBOJU BEZDROŻY

  • Alaskan został wyposażony w tylne wielowahaczowe zawieszenie, zapewniaj?ce mu zwrotność, doskonałe zachowanie na drodze i najwyższy komfort podróżowania wszystkim pasażerom, z zachowaniem właściwości terenowych i solidności auta.
  • Wzmocniona rama podwozia, nadzwyczaj wytrzymała, umożliwia przewóz ładunków o masie ponad jednej tony.
  • Rama podwozia zapewnia znaczny prześwit oraz możliwość holowania przyczep o masie
    do 3,5 tony.
  • Alaskan jest mocnym i pomysłowo zaprojektowanym autem o niezaprzeczalnych możliwościach terenowych.
    • 4 koła pędne ze stałym napędem 4x4 do standardowego użytkowania w terenie.
    • 4 koła pędne i krótkie przełożenia skrzyni biegów do ekstremalnej jazdy terenowej.
    • Tryb z napędem na 2 koła do jazdy po drogach.
    • Zwiększaj?cy bezpieczeństwo jazdy, elektronicznie sterowany i samoblokuj?cy mechanizm różnicowy (eLSD) na wszystkie cztery koła.
    • Samoblokuj?cy mechanizm różnicowy tylnego mostu, zwiększaj?cy skuteczność napędu
      w skrajnie trudnych warunkach jazdy.
    • Elektroniczne systemy wspomagania prowadzenia zwiększaj?ce komfort i bezpieczeństwo jazdy: wspomaganie ruszania pod górę (HSA) i ogranicznik prędkości na zjeździe (HDC).



Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

UWAGA / ATTENTION

W dniu 16.08.2019 biuro CCIFP bedzie zamkniete.
Le vendredi 16.08.2019 27.12 le bureau de la CCIFP sera fermé.