Aktualności firm stowarzyszonych

Relacja z konkursu MONIN Cup 2016

<p style="text-align: justify;" align="justify"><span style="font-family: 'Trebuchet MS', sans-serif;">Zwycięzcą Gali Finałowej MONIN CUP 2016 Poland, która odbyła się 3 października 2016 w klubie Level 27 w Warszawie, został Robert Piasecki z numerem 23 z Nowego Sącza zdobywając 107 punktów na 135 możliwych. Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca jest reprezentowanie Polski na globalnym finale MONIN CUP w dniu 5 grudnia w Paryżu.</span></p>

>

Podczas Gali w kategorii Short Drink zacięcie walczyło 24 uczestników z całej Polski wykonuj?c 4 identyczne koktajle na scenie w określonym czasie, zgodnie z nadesłan? receptur?. Zwycięski drink „Wild Flow” na bazie koniaku i syropu MONIN Poziomka pokonał konkurencję zdobywaj?c najwyższ? notę degustacyjn?, co w walce o I miejsce z koktajlem „Summer Memories” Agnieszki Cieślar (nr 22) miało kluczowe znaczenie, ponieważ oboje zdobyli tyle samo punktów w ogólnej ocenie. Niewiele mniej zdobył Arek Białkowski (nr 13) z koktajlem „Wspomnienie Lata” plasuj?c się na III miejscu.  

Po zakończeniu części konkursowej goście oraz zawodnicy uczestniczyli w seminarium Vitamix i MONIN prowadzonymi przez Romana Jędrzejuka oraz Senior Brand Ambasadora MONIN Mariusza Pietrykę, którzy pokazali najnowsze trendy w kategoriach napoje , desery i sosy dziel?c się swoj? fachow? wiedz? z zakresu miksologii oraz kulinariów. Po ogłoszeniu wyników odbyło się podsumowanie 4 letniej współpracy SCM i MONIN w Polsce poł?czone z wyróżnieniem 12 firm w 4 kategoriach.  

MONIN CUP to cykliczny (co 2 lata) prestiżowy konkurs dla młodych profesjonalnych barmanów, którzy rywalizuj? w tworzeniu najlepszych receptur drinków przygotowanych w oparciu o produkty MONIN. Tegoroczna edycja jest już trzeci? organizowan? przez SCM Sp. z o.o. Jest to jeden z największych konkursów barmańskich w Polsce ciesz?cych się dużym zainteresowaniem na rynku HoReCa oraz barmanów pasjonuj?cych się sztuk? miksologii i nowymi rozwi?zaniami w gastronomi.  

Więcej informacji o konkursie oraz pełn? relację zdjęciow? i wideo znaleźć można na:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.884092565060008.1073741998.165900260212579&type=1&l=a563ae98a6

facebook.com/MoninPolska oraz moninpolska.pl/blog  

https://www.youtube.com/watch?v=qiS44FTXUPw

I miejsce „Wild Flow” - Robert Piasecki nr 23  

  • 15 ml syropu MONIN Wild Strawberry
  • 20 ml koniaku
  • 6 liści świeżej szałwii
  • 10 ml świeżego soku z cytryny
  • 30 ml świeżego białka kurzego  

Metoda: wstrz?sanie w shakerze z lodem  

II miejsce „Summer Memories”- Agnieszka Cieślar nr 22

  •   11,25 ml syropu MONIN Lemongrass
  • 40 ml ginu
  • 15 ml soku z limonki
  • 4 listki świeżej szałwii
  • 2 cz?stki melona  

Metoda: wstrz?sanie w shakerze z lodem  

III miejsce „Wspomnienie Lata”- Arek Białkowski nr 13  

  • 20 ml syropu MONIN Pear
  • 15 ml syropu MONIN Cinnamon
  • 40 ml ginu
  • 20 ml świeżego soku z cytryny
  • świeża szałwia  

Metoda: wstrz?sanie w shakerze z lodem  

Organizator: SCM sp. z o.o.
Patronat honorowy: Ambasada Francji, Francusko-Polska Izba Handlowa CCIFP
Sponsor tytularny: MONIN
Partner strategiczny: Vitamix
Partnerzy: Coca-Cola, Evian , Badoit
Patroni merytoryczni: MSBiS, SPB
Patroni medialni: Food Service, Horeca.net, Nowości Gastronomiczne, Sweets&Coffee, Przegl?d Gastronomiczny, Newsgastro, Barmagazyn, Warszawski Barman  

Firma SCM Sp z o.o. działa od września 2005 roku,a od lipca 2012 jest Wył?cznym Dystrybutorem Produktów MONIN na Polskę . Główne obszary działalności firmy to rozwój i kreowanie nowych rozwi?zań w kategorii produktów i napojów dla kanału HORECA oraz doradztwo w zakresie ich przetwarzania. Zakupy i sprzedaż surowców rolnych oraz produktów gastronomicznych .Efektywne zarz?dzanie łańcuchem dostaw obejmuj?cego produkty , opakowania i dystrybucję. Od kwietnia 2016 r SCM jest także wył?cznym importerem i dystrybutorem profesjonalnych urz?dzeń do mieszania napojów oraz potraw - marki Vitamix

Francuska Marka MONIN jest obecnie uznawana za numer jeden na świecie na rynku syropów klasy Premium, puree owocowych oraz sosów deserowych. To zasługa ponad 100 letniego doświadczenia oraz bogatej oferty- ponad 150 smaków sprzedawanych w 150 krajach na świecie. Do produkcji wyrobów MONIN wybierane s? wył?cznie wyselekcjonowane i najlepsze owoce, kwiaty, przyprawy oraz orzechy. To sprawia, że powstaj? produkty zawsze wyj?tkowej jakości o niepowtarzalnym smaku, kolorze i zapachu. MONIN naturally insipiring.

Po więcej inspiracji zapraszamy na nasza stronę
www.scmpoland.pl ; www.facebook.com/MoninPolska oraz http://moninpolska.pl/blog/  

Kontakt z pras? – Marek.Bielecki@scmpoland.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin