Raport Havas: Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu

Agencja mediowa Havas Media Group przygotowała specjalny raport Meaningful Shift – Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu, poświęcony wpływowi pandemii koronawirusa na rynek mediów i zmianie zachowań konsumenckich, jakie niesie on za sobą. Autorzy badania odpowiadają na pytania o to jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja marketingowa w czasach zarazy, jak być meaningful w dobie kryzysu, który zatrzymał świat oraz jak wykorzystać element szansy, który zawsze niesie za sobą recesja? Raport porusza najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem konsumentów, mediów oraz marek w czasie kryzysu – pokazuje jak epidemia wpłynie na konsumpcję i zakupy Polaków, stawia również pytanie o to czy „revenge spending” uratuje polski rynek?

– Po miesiącu od wprowadzenia epidemii obserwujemy zmiany w samopoczuciu i zachowaniu Polaków, które wpłyną na przyszłość marketingu. Czas epidemii to czas, w którym nie działa "norma" sprzed miesiąca. Tworzą się nowe potrzeby, znaczenie mediów gwałtownie rośnie, podobnie jak oczekiwania ludzi wobec marek. Druga część naszego przewodnika dla marek w czasie kryzysu, to aktualizacja światowej wiedzy na temat wpływu epidemii na nasz rynek, marki media i konsumenta. W oparciu o dwie fale dedykowanego badania Havas Intelligence wskazujemy zupełnie nowe insighty będące szansą dla marek w czasie kryzysu. Pokazujemy przykłady kreatywności i elastyczności marek z Polski i świata, ostrzegamy przed łatwymi do popełnienia błędami. W czasie kryzysu sytuacja zmienia się dynamicznie, a wygrają marki które są poinformowane, elastyczne i odważne. Bądź z nami, wygraj! – mówi Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group.

Raport można bezpłatnie pobrać tutaj https://raporty-meaningful.pl/

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Zaloguj się do Strefy Członkowskiej!