Aktualności firm stowarzyszonych

Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

<p style="text-align: justify;" align="justify">Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.</p>

>

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesuj?ce podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Najbardziej innowacyjna kampania

Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grup? millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sars?. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadcz? osi?gnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzaj?cych landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

- Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie. Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mog? w , przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, Prezes agencji Public Dialog.

Nagrody IPRA

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 14 krajów - Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również części? Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Case study:www.youtube.com/watch

Kontakt:

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

***

Public Dialog to agencja dostarczaj?c? rozwi?zania w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations dla czołowych polskich i międzynarodowych marek.Klientom dostarcza efektywne strategie z wielu obszarów: PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, social media i content marketingu. Członek IPRN skupiaj?cej 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach, ponad 6800 specjalistów.. Zajmuje się też szkoleniami z zakresu wyst?pień publicznych i pracy z mediami. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia: Złote Spinacze, IPRN Project of the Year, Magellan Award, IPRA oraz Mercury Excellence Awards, Stevie Awards, PR Platinium.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Public Dialog z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

<p style="text-align: justify;" align="justify">Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania “ibis. tu mieszka muzyka” okazała się najlepszą kampanią zdobywając Grand Prix i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.</p>

>

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesuj?ce podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Najbardziej innowacyjna kampania

Zgłoszony projekt "ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grup? millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sars?. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadcz? osi?gnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzaj?cych landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

- Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie. Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład jak marki mog? w , przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, Prezes agencji Public Dialog.

Nagrody IPRA

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 14 krajów - Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również części? Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Case study:www.youtube.com/watch

Kontakt:

Public Dialog
Urszula Fr?ckiewicz-El Ghaouati
tel. (+48) 662 671 864
e-mail: u.frackiewicz@publicdialog.pl

***

Public Dialog to agencja dostarczaj?c? rozwi?zania w zakresie zintegrowanej komunikacji oraz public relations dla czołowych polskich i międzynarodowych marek.Klientom dostarcza efektywne strategie z wielu obszarów: PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji produktowej, social media i content marketingu. Członek IPRN skupiaj?cej 40 profesjonalnych agencji, zlokalizowanych w 28 krajach, ponad 6800 specjalistów.. Zajmuje się też szkoleniami z zakresu wyst?pień publicznych i pracy z mediami. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia: Złote Spinacze, IPRN Project of the Year, Magellan Award, IPRA oraz Mercury Excellence Awards, Stevie Awards, PR Platinium.

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin