Aktualności firm stowarzyszonych

Prima aprilis w Renault – Renault zaprezentowało film o fikcyjnej premierze usług mobilnych

<p style="text-align: justify;">The Publicis Loft proponuje oryginalny pomysł promowania usług mobilnych Renault: pozorowane wprowadzenie na rynek pierwszej na świecie gamy zintegrowanych nakładek na samochody, które przypominają obudowy na smartfony.</p>

>

Usługi mobilne Renault EASY CONNECT pozwalaj? na poł?czenie samochodu i smartfona w jedno, dzięki czemu życie staje się prostsze, bezpieczniejsze i ciekawsze. Nareszcie nie potrzebujesz nakładki na samochód, żeby się poł?czyć!

Poniżej link do filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=9QLhvDvHRls&feature=youtu.be  

Komunikacja tej niecodziennej akcji miała miejsce w mediach społecznościowych Renault na Facebooku   i Instagramie:

facebook.com/RenaultPolska

www.instagram.com/renault_pl  

Usługi Renault zapewniaj? użytkownikom rozwi?zania w pełni dostosowanie do indywidualnych potrzeb, dzięki którym mog? na bież?co sprawdzać aplikacje online na potrzeby pracy i rozrywki:

- systemy multimedialne R-LINK i R-LINK Evolution w samochodach Renault zapewniaj? nawigację TomTom live. Oba systemy pozwalaj? również na klonowanie ekranu smartfona w ramach Android autoTM i Apple CarPlayTM.

- aplikacja MY Renault pozwala użytkownikom smartfonów na zdalne monitorowanie samochodu oraz zapewnia dostęp do usług nie tylko w czasie jazdy, pozwalaj?c przewidzieć trasę lub usprawnić korzystanie z usług posprzedażnych z każdego miejsca;  

- R&Go to przenośny system multimedialny w samochodzie z interfejsem, który umożliwia personalizację i jest łatwy w obsłudze; można go używać podczas jazdy, z łatwości? korzystać z ulubionych aplikacji i pobierać dane o pojeździe martfon podł?czony do świata zewnętrznego jest obecnie najbardziej osobistym symbolem naszego życia online. Z badań wynika, że jesteśmy do niego przywi?zani zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie.  

W efekcie wielu ludzi odczuwa frustrację, kiedy nie może używać swojego smartfona. Przy tym poziomie korzystania ze smartfonów nomofobia (no-mobile-phone-phobia), czyli strach przed brakiem możliwości skorzystania z telefonu komórkowego, jest realnym problemem, który pomog? rozwi?zać usługi Renault EASY CONNECT.  

Od redaktora: termin „nomofobia”, który jest podobny do „FO-MO” (the fear of missing out), został ukuty w 2008 roku przez UK Post Office po przeprowadzeniu badań nad strachem wynikaj?cym z niemożności skorzystania z telefonu komórkowego. Nowsze badania dr. Kima Ki Joona z Hong Kongu ujawniaj?, że: „ludzie odczuwaj? uczucie niepokoju i dyskomfort, kiedy zostan? pozbawieni telefonu komórkowego”. Inne amerykańskie badanie pokazuje, że brak dostępu do telefonu może prowadzić do przyspieszenia pracy serca i wzrostu ciśnienia tętniczego.

  • 2  500 – tyle razy dziennie statystyczny użytkownik dotyka swojego telefonu;
  • 5 miliardów ludzi na świecie korzysta ze smartfona;
  • ponad połowa ruchu w internecie na świecie jest generowana przez telefony komórkowe;
  • nomofobia może dotkn?ć nawet 53% użytkowników telefonów komórkowych.  

Źródła:

https://wearesocial.com/special-reports/digital-in-2017-global-overview
https://www.royalmailgroup.com/cy/lost-without-your-mobile-sounds-case-nomo-phobia
https://expandedramblings.com/index.php/smartphone-statistics/  

Kontakt
Konsultant Publicis – Emilie Seid
emilie.seid(@)conseil.publicis.fr  
+33 1 44 43 70 21
+33 6 48 31 01 51

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Aktualności firm stowarzyszonych

Prima aprilis w Renault – Renault zaprezentowało film o fikcyjnej premierze usług mobilnych

<p style="text-align: justify;">The Publicis Loft proponuje oryginalny pomysł promowania usług mobilnych Renault: pozorowane wprowadzenie na rynek pierwszej na świecie gamy zintegrowanych nakładek na samochody, które przypominają obudowy na smartfony.</p>

>

Usługi mobilne Renault EASY CONNECT pozwalaj? na poł?czenie samochodu i smartfona w jedno, dzięki czemu życie staje się prostsze, bezpieczniejsze i ciekawsze. Nareszcie nie potrzebujesz nakładki na samochód, żeby się poł?czyć!

Poniżej link do filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=9QLhvDvHRls&feature=youtu.be  

Komunikacja tej niecodziennej akcji miała miejsce w mediach społecznościowych Renault na Facebooku   i Instagramie:

facebook.com/RenaultPolska

www.instagram.com/renault_pl  

Usługi Renault zapewniaj? użytkownikom rozwi?zania w pełni dostosowanie do indywidualnych potrzeb, dzięki którym mog? na bież?co sprawdzać aplikacje online na potrzeby pracy i rozrywki:

- systemy multimedialne R-LINK i R-LINK Evolution w samochodach Renault zapewniaj? nawigację TomTom live. Oba systemy pozwalaj? również na klonowanie ekranu smartfona w ramach Android autoTM i Apple CarPlayTM.

- aplikacja MY Renault pozwala użytkownikom smartfonów na zdalne monitorowanie samochodu oraz zapewnia dostęp do usług nie tylko w czasie jazdy, pozwalaj?c przewidzieć trasę lub usprawnić korzystanie z usług posprzedażnych z każdego miejsca;  

- R&Go to przenośny system multimedialny w samochodzie z interfejsem, który umożliwia personalizację i jest łatwy w obsłudze; można go używać podczas jazdy, z łatwości? korzystać z ulubionych aplikacji i pobierać dane o pojeździe martfon podł?czony do świata zewnętrznego jest obecnie najbardziej osobistym symbolem naszego życia online. Z badań wynika, że jesteśmy do niego przywi?zani zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie.  

W efekcie wielu ludzi odczuwa frustrację, kiedy nie może używać swojego smartfona. Przy tym poziomie korzystania ze smartfonów nomofobia (no-mobile-phone-phobia), czyli strach przed brakiem możliwości skorzystania z telefonu komórkowego, jest realnym problemem, który pomog? rozwi?zać usługi Renault EASY CONNECT.  

Od redaktora: termin „nomofobia”, który jest podobny do „FO-MO” (the fear of missing out), został ukuty w 2008 roku przez UK Post Office po przeprowadzeniu badań nad strachem wynikaj?cym z niemożności skorzystania z telefonu komórkowego. Nowsze badania dr. Kima Ki Joona z Hong Kongu ujawniaj?, że: „ludzie odczuwaj? uczucie niepokoju i dyskomfort, kiedy zostan? pozbawieni telefonu komórkowego”. Inne amerykańskie badanie pokazuje, że brak dostępu do telefonu może prowadzić do przyspieszenia pracy serca i wzrostu ciśnienia tętniczego.

  • 2  500 – tyle razy dziennie statystyczny użytkownik dotyka swojego telefonu;
  • 5 miliardów ludzi na świecie korzysta ze smartfona;
  • ponad połowa ruchu w internecie na świecie jest generowana przez telefony komórkowe;
  • nomofobia może dotkn?ć nawet 53% użytkowników telefonów komórkowych.  

Źródła:

https://wearesocial.com/special-reports/digital-in-2017-global-overview
https://www.royalmailgroup.com/cy/lost-without-your-mobile-sounds-case-nomo-phobia
https://expandedramblings.com/index.php/smartphone-statistics/  

Kontakt
Konsultant Publicis – Emilie Seid
emilie.seid(@)conseil.publicis.fr  
+33 1 44 43 70 21
+33 6 48 31 01 51

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin