Aktualności firm stowarzyszonych

Ponad 20 tysięcy wielbicieli motoryzacji odwiedziło EXPO XXI Warszawa

<p style="text-align: justify;">W dniach 19-21 lutego 2016 roku EXPO XXI Warszawa gościło jedno z największych wydarzeń skierowanych do fanów jednośladów - MOTO EXPO POLSKA. Wyjątkowa wystawa połączona z licznymi rozrywkami dla wielbicieli motoryzacji, od 10 lat organizowana jest przez firmę MOTORONI.</p>

>

Tegoroczna edycja wydarzenia przyci?gnęła ponad 20 tysięcy gości. Na powierzchni 8 700 mkw. czekały na nich stoiska 68 wystawców, podzielone na kilka stref tematycznych zwi?zanych m.in. z podróżami, sportami motorowymi czy trendem Custom Culture. Wychodz?c naprzeciw oczekiwaniom damskiej części zwiedzaj?cych, organizatorzy przygotowali pokaz najnowszych trendów damskiej odzieży motocyklowej i prezentacje sylwetek zawodniczek startuj?cych w Mistrzostwach Polski MX. Nie zabrakło także rozrywek dla najmłodszych. Z myśl? o dzieciach zorganizowano gry, zabawy oraz lekcje edukacyjne zwi?zane z bezpieczeństwem na drodze, prowadzone przez policjantów ze Stołecznej Komendy Drogowej. Dopełnieniem dwóch dni pełnych atrakcji była wystawa fotograficzna i konkurs MISS MOTO EXPO. Zobacz  galerię.

Osobowości Roku 2015 poznaliśmy w EXPO XXI Warszawa

25 lutego 2016 roku to wyj?tkowa data dla nas i całej branży. W tym dniu przedstawiciele organizacji, firm i instytucji działaj?cych na rzecz branży eventowej w Polsce przyjechali do w EXPO XXI Warszawa, aby podczas Gali Osobowość Roku MICE Poland po raz ósmy nagrodzić osoby, które wykazały się szczególnym zaangażowaniem w jej rozwój. Organizatorem prestiżowego konkursu jest miesięcznik MICE Poland.  

W otoczeniu widowiskowej, kosmicznej scenografii tegoroczne statuetki odebrali: Dyrektor marketingu mBank Ewelina Sobolewska w kategorii „Zleceniodawca Roku”, Piotr Lenczewski, Dyrektor Sprzedaży Warsaw Mariott Hotel w kategorii „Menadżer obiektu”, Wojciech Zbroja, Prezes zarz?du Rent Design jako „Podwykonawca Roku” i Sebastian Oprz?dek, Prezes zarz?du El Padre, w kategorii „Organizator Roku”. Podczas wydarzenia przyznana została także dodatkowa nagroda – Odkrycie Roku MPI Poland, symbolizuj?ca kreatywność i motywację do osobistego rozwoju. Wyróżnienie trafiło w ręce Karoliny Widawskiej, Specjalisty ds. konferencji w Business Service Galop. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Zobacz  galerię.

EXPO XXI Warszawa wspiera dzieci z Pomorza

EXPO XXI Warszawa to nie tylko jeden z najbardziej popularnych obiektów typu multivenue w stolicy, ale przede wszystkim zespół wyj?tkowych specjalistów, którzy codziennie wspieraj? klientów w realizacji profesjonalnych targów czy wyj?tkowych eventów. Zawodowo doświadczeni konsultanci, prywatnie s? ludźmi pełnymi pasji i chętnie angażuj?cymi się we wspólne projekty, szczególnie zwi?zane z działalności? charytatywn?. Jedn? z takich wyj?tkowych inicjatyw jest pomoc Foundation for Corporate Social Responsibility, organizacji zajmuj?cej się opiek? nad dziećmi zamieszkuj?cymi ubogie rejony województwa zachodniopomorskiego. Z inicjatywy Prezes Żanety Berus od 2003 roku staramy się zmienić ich smutn? rzeczywistość zapewniaj?c pomoce naukowe, ciepłe posiłki, ciekawe zajęcia pozalekcyjne czy wyjazdy na wakacje. Wyrównać szanse, aby w przyszłości mogły się kształcić i spełniać marzenia. Wierzymy, że przykład idzie z góry, a firmy odnosz?ce sukcesy w biznesie powinny się dzielić wiedz? i zasobami, aby pomagać słabszym. T? filozofię staramy się wcielać w życie przywracaj?c dzieciństwo i zapewniaj?c lepszy start w dorosłe życie dzieciom z Pomorza.

Warsztaty marketingowe w EXPO XXI Warszawa

Nasze codzienne zadania to przede wszystkim wspieranie klientów w organizacji wyj?tkowych wydarzeń specjalnych – wizerunkowych, profesjonalnych targów czy kongresów i widowiskowych eventów. Aby jak najlepiej się z nich wywi?zywać, staramy się na bież?co śledzić trendy rz?dz?ce branż? MICE i stale podnosić nasze kwalifikacje. 10 lutego cały zespół wzi?ł udział w warsztatach marketingowych, przeprowadzonych przez Martynę Laskowsk?, Marketing & PR Managera w EXPO XXI Warszawa. Było ciekawie i bardzo kreatywnie. Głównym celem warsztatów było stworzenie profilu klientów EXPO XXI ze szczególnym uwzględnieniem ich potrzeb. Takie integruj?ce, zespołowe projekty z pewności? wejd? na stałe do naszego kalendarza. A kto wie, może z czasem zgromadzon? wiedz? podzielimy się też z partnerami w ramach spotkań branżowych w EXPO XXI Warszawa.

Już teraz EXPO XXI Warszawa dostępne także na Google+

Od kilku miesięcy mog? Państwo śledzić bież?ce wydarzenia z EXPO XXI Warszawa w mediach społecznościowych. Mamy przyjemność poinformować, że do naszych profili na Facebooku, Instagramie i LinkedIn doł?czamy także konto na Google+. Aktualne newsy branżowe, imprezy, które gościmy w EXPO XXI oraz planowane wydarzenia, to wszystko czeka na gości obserwuj?cych nasze konto. Zachęcamy odwiedzania, komentowania i dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami.

***

EXPO XXI Warszawa jest części? SAPPHIRE GROUP, do której należ?:
EXPO XXI Warszawa  ,  Blue Business Media,  Sapphire Ventures

Centrum EXPO XXI Warszawa to najnowocześniejszy i największy obiekt wystawienniczo-eventowy w Warszawie. Dysponujemy powierzchni? ponad 17 000 m ? , w tym 13 500 m ? to powierzchnia w halach, 1 500 m ? to powierzchnia w salach konferencyjnych i pokojach do rozmów, 2 200 m ? to powierzchnia na terenie ekspozycji zewnętrznej. Kompleks składa się z 4 budynków: Hala nr 1, Hala nr 2 – budynek główny, Hala nr 3, Hala nr 4. Dysponujemy 1.500 miejscami parkingowymi.

Więcej informacji na:  www.expoxxi.pl

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin