Aktualności firm stowarzyszonych

Pomoc na Wielkanoc od Carrefour i Caritas

<p style="text-align: justify;">Sklepy sieci Carrefour ponownie dołączyły do akcji Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy już 9 i 10 marca Caritas Polska we współpracy ze swoimi regionalnymi oddziałami, zorganizuje zbiórkę żywności w wybranych hiper- i supermarketach Carrefour.</p>

>

Wielkanocna zbiórka odbędzie już w najbliższy weekend (9-10 marca), w wybranych hiper-i supermarketach Carrefour w 33 polskich miastach. Wolontariusze Caritas pojawi? się w 42 sklepach na terenie całej Polski m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Olsztynie czy Rzeszowie. Poż?dane s? przede wszystkim artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia takie jak: makarony, kasze, konserwy, przetwory, słodycze czy bakalie. Produkty zebrane podczas zbiórki trafi? do osób biednych, rodzin wielodzietnych, osób samotnie wychowuj?cych dzieci, bezdomnych, chorych i bezrobotnych, a także do osób pracuj?cych, których nie stać na zakup podstawowych artykułów spożywczych. Każdorazowo, w akcji zbierania żywności uczestniczy kilkanaście tysięcy wolontariuszy, którzy udzielaj? klientom wszystkich niezbędnych informacji dotycz?cych zbiórki oraz potrzebnych produktów.

Warto podkreślić, że Carrefour Polska od wielu lat współpracuje z Caritas Polska. Dzięki grantowi przyznanemu Caritas przez Fundację Carrefour, kilka lat temu wspólnie zrealizowano program skierowany do dzieci „Dożywianie z Carrefour”.   Na trzyletni? realizację programu przeznaczono 3 mln 450 tys. złotych i wydano ponad 600 tys. posiłków.

Carrefour Polska, w ramach realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu aktywnie wspiera organizacje pozarz?dowe działaj?ce na rzecz zmniejszenia ubóstwa, wyrównywania szans, przeciwdziałania marnotrawstwu, czy też promocji zdrowego stylu życia. W działalność charytatywn? angażuje się zarówno centrala firmy, jak i sklepy sieci Carrefour w całej Polsce.

***

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o ł?cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokaln?, multiformatow? i omnikanałow? grup? handlow?, zatrudniaj?c? ponad 384 000 osób na całym świecie i generuj?c? sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj? się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Close

Platforma COVID19